Flaske om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Malli skriver:

Ihh hvor dejligt for jer allesammen - Kommer hun først op i seng ved en 10 tiden, eller vækker i hende ( giver hende i søvne) for at give hende den flaske kl 10?

Vi vækker hende hvis ikke hun er vågen... F.eks Idag har hun været vågen fra 18 - nu.. Så nu får hun sidste flaske også i seng og sove ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Malli

MorTilEnPrinsesse skriver:

Vi vækker hende hvis ikke hun er vågen... F.eks Idag har hun været vågen fra 18 - nu.. Så nu får hun sidste flaske også i seng og sove ;-) 

Det er da skønt for jer, at hun bare sover igennem Her er min pige grydeklar mellem kl 19-20 og der får hun så en godnatflaske og bliver puttet op i seng, så lader vi hende sove til hun vågner af sig selv.
oftest er det mellem 2-4 så hun sover jo faktisk også rigtig godt, når hun ikke får en flaske inden vi selv går i seng!

Hun har aldrig været vågen end til mere end kl 20 + lidt ekstra til tider, men når hun først falder i søvn mellem kl 19-20 så vågner hun ikke før i løbet af natten, og der har jeg jo heller ikke lyst til at lave om på, så hun er vågen mega længe om aftenen

Anmeld

19. december 2012

Malli

JulieWH skriver:

Isabel stoppede selv med at få mad om natten da hun var 6 måneder gammel - hun holdt simpelthen op med at vågne for at få en flaske

Da hun så var 11 måneder stoppede vi med at give hende en drømmeflaske, så nu får hun kun en flaske ved 19 tiden og så sover hun indtil næste morgen (kun afbrudt af et par gange hvor hun lige skal have sutten igen)

Vi giver heller ikke drømmeflaske, så hun sover jo faktisk også fint. hun falder i søvn mellem 19-20 og sover så til mellem kl 2-4, får en flaske og sover videre. men bare interessant at høre hvornår og hvordan jeres børn stoppede med natflasken
Tror ikke der varer længe før hun skal sove på eget værelse, for tror også til tider at vi alle vækker hinanden mere end højst nødvendigt når man vender og drejer sig

Anmeld

19. december 2012

anynom

Malli skriver:

Vi giver heller ikke drømmeflaske, så hun sover jo faktisk også fint. hun falder i søvn mellem 19-20 og sover så til mellem kl 2-4, får en flaske og sover videre. men bare interessant at høre hvornår og hvordan jeres børn stoppede med natflasken
Tror ikke der varer længe før hun skal sove på eget værelse, for tror også til tider at vi alle vækker hinanden mere end højst nødvendigt når man vender og drejer sig

Sådan er det jo hos nogle
Vi sover heldigvis fint alle sammen selvom Isabels seng står lige ved siden af vores. Det er så meget nemmere bare at række over og give hende sutten end det ville være at skulle ud af sengen

Anmeld

19. december 2012

Malli

JulieWH skriver:

Sådan er det jo hos nogle
Vi sover heldigvis fint alle sammen selvom Isabels seng står lige ved siden af vores. Det er så meget nemmere bare at række over og give hende sutten end det ville være at skulle ud af sengen

Lige præcis, det er også det eneste der holder mig tilbage i at flytte hende ind i værelset ved siden af Hvor gammel er Isabel?
Jeg tror nu også det er mig der sover dårligst af os alle og ikke hende

Anmeld

20. december 2012

anynom

Malli skriver:

Lige præcis, det er også det eneste der holder mig tilbage i at flytte hende ind i værelset ved siden af Hvor gammel er Isabel?
Jeg tror nu også det er mig der sover dårligst af os alle og ikke hende

Hun er 13 måneder

Anmeld

20. december 2012

Mor til Ella

Malli skriver:

Dejligt i har fået det ned på en flaske! Hvordan fik i gjort det? og har hun altid hat svært ved at spise om dagen?

Jamen det er enlig sket af sig selv... At hun selv har sprunget over, sagt fra.....

Ja, hun har altid haft det svært med spisning...

Hun er først inden for den sidste måned begyndt at vise interesse for grød, NÅR HUN VIL

Det har været en kamp, og meget frustrerende.....

Anmeld

20. december 2012

Malli

Mor til Ella skriver:

Jamen det er enlig sket af sig selv... At hun selv har sprunget over, sagt fra.....

Ja, hun har altid haft det svært med spisning...

Hun er først inden for den sidste måned begyndt at vise interesse for grød, NÅR HUN VIL

Det har været en kamp, og meget frustrerende.....

Ja hvem har sagt at det hele skal gå lige efter bogen HiHi ..
Det skal ikke altid være lige nemt at være forældre...

Anmeld

22. december 2012

Tona

Malli skriver:

Hvor gamle var jeres barn/børn da de stoppede med st få flaske om natten?
Stoppede de selv med at vågne for at få mad, eller hvordan kom i ud af det? Min datter er 4 måneder, og får selcfølgelig stadig mad 1 gang om natten. Men synes det kunne være interessant at høre, hvornår og hvordan jeres stoppede?
Min første fødte, sov igennem allerede som 2 måneder, og fik ikke mad om natten!

Amanda var 8 uger da hun stoppede med at få flaske om natten (ja vi var mega heldige!). Hun stoppede bare med at bede om det og sov igennem

Anmeld

22. december 2012

lycly

Min datter var lige omkring et år da vi stoppede flasken om natten Kunne sikkert sagtens have gjort det før, men flyttede fra hendes far da hun var 10 måneder, så der skulle lige noget ro på først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.