34+3 idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. december 2012

birthee

Glæder mig som vild til at baby kommer til verden - h*n ligger med hovedet nedad, hvilket giver en del smerter når der vendes og drejes... Numsen fylder godt ud midt på maven, hvilket gør at jeg har en øm plet der også... Der er nærmest et lille blåt mærke  for 3 uger siden skønnede lægen baby til 2000 gram, så er spændt på hvad jm siger den 28. december, når jeg skal ned og besøge hende - synes der er laaaang tid til 27. januar, så håber da baby lige kommer lidt før ligesom storebror og -søster gjorde...

Nå, skulle lige have luftet tankerne - god aften derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
birthee skriver:

Glæder mig som vild til at baby kommer til verden - h*n ligger med hovedet nedad, hvilket giver en del smerter når der vendes og drejes... Numsen fylder godt ud midt på maven, hvilket gør at jeg har en øm plet der også... Der er nærmest et lille blåt mærke  for 3 uger siden skønnede lægen baby til 2000 gram, så er spændt på hvad jm siger den 28. december, når jeg skal ned og besøge hende - synes der er laaaang tid til 27. januar, så håber da baby lige kommer lidt før ligesom storebror og -søster gjorde...

Nå, skulle lige have luftet tankerne - god aften derude 

Hej Jeg så lige, at du også bor i samme område som mig - 5600 (postnr) Det var da lidt sjovt Jeg har termin d 9/2, men skal føde ved kejsersnit d 1/2

/ Taco78 

Anmeld

20. december 2012

birthee

Taco78 skriver:

Hej Jeg så lige, at du også bor i samme område som mig - 5600 (postnr) Det var da lidt sjovt Jeg har termin d 9/2, men skal føde ved kejsersnit d 1/2

Det var da lidt sjovt... Din Hjalte er fra samme år som min søn,bare lige to måneder yngre... Så går du på barsel lige om lidt?

Anmeld

20. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
birthee skriver:

Det var da lidt sjovt... Din Hjalte er fra samme år som min søn,bare lige to måneder yngre... Så går du på barsel lige om lidt?

Ej, hvor sjovt Hvor skal din søn gå i skole - nårh nej, det er jo slet ikke sikkert du bor i Faaborg

Jeg gik på barsel i fredags Så det har været en travl uge

Er du også gået fra?

/ Taco78 

Anmeld

20. december 2012

Pige2009

Man er alt for utålmodig så langt henne Må vi se et mavebillede?

Anmeld

20. december 2012

birthee

Baagøe skriver:

Man er alt for utålmodig så langt henne Må vi se et mavebillede?

Ville rigtig gerne ligge et billede ind, men kan ikke få min mobil til at kommunikere med computeren, og ved ikke hvordan man ligger billeder ind fra mobilen, og om man overhovedet kan det???

Anmeld

20. december 2012

birthee

Taco78 skriver:

Ej, hvor sjovt Hvor skal din søn gå i skole - nårh nej, det er jo slet ikke sikkert du bor i Faaborg

Jeg gik på barsel i fredags Så det har været en travl uge

Er du også gået fra?

Han skal gå i V. Åby på Bøgebjergskolen... Jeg har været sygemeldt i snart 4 mdr., men er ellers arbejdsløs... Så har du lige en uges tid til at blive klar til jul 

Anmeld

21. december 2012

Pige2009

birthee skriver:

Ville rigtig gerne ligge et billede ind, men kan ikke få min mobil til at kommunikere med computeren, og ved ikke hvordan man ligger billeder ind fra mobilen, og om man overhovedet kan det???

Mener jeg plejer at kunne på min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.