Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: hvor langt du er henne - bliver regnet ud fra din sidste mens første dag. og hvis din sidste mens første dag var d. 22/11 og din cyklus er på de gennemsnitlige 28 dage - så er du idag altså 4+1
hvor langt du er henne - bliver regnet ud fra din sidste mens første dag. og hvis din sidste mens første dag var d. 22/11 og din cyklus er på de gennemsnitlige 28 dage - så er du idag altså 4+1
min cyklus ligger på 35 så vil være 3+1 idag så det er derfor jeg ikke kan teste positiv endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg testede først positiv ved 5+3 ca. så nogle kan bare ikke teste positive så tidligt som andre
Krydser fingre for dig!
MHB skriver: Jeg testede først positiv ved 5+3 ca. så nogle kan bare ikke teste positive så tidligt som andre Krydser fingre for dig!
tak sidst jeg var gravid kunne jeg osse kun teste svag positiv ved 4+ så håber virkelig min mins bliver væk på mandag til søndag
Anna111 skriver: min cyklus ligger på 35 så vil være 3+1 idag så det er derfor jeg ikke kan teste positiv endnu
ja hvis din cyklus er længere end standart 28 dage vil du selvfølgelig ikke være ligeså langt som jeg skrev tidligere..
mine symptomer forsvant helt igår aftes og idag fik jeg ekstram ondt i underlivet og nu er jeg lige begynt at bløde +har en urinvejs infiktion tror min krop udstøder de fostre der sætter sig fast efter min spontane abort for det er 2 gang nu og er meget over bevist om jeg var gravid + min mins kom 2dage for tidligt og gør den elles aldrig den plejer altid at være forsinket så jeg først får den onsdag øv er så ked af det
Anna111 skriver: mine symptomer forsvant helt igår aftes og idag fik jeg ekstram ondt i underlivet og nu er jeg lige begynt at bløde +har en urinvejs infiktion tror min krop udstøder de fostre der sætter sig fast efter min spontane abort for det er 2 gang nu og er meget over bevist om jeg var gravid + min mins kom 2dage for tidligt og gør den elles aldrig den plejer altid at være forsinket så jeg først får den onsdag øv er så ked af det
Øv, stakkels dig! Det var ikke lige det, man ønsker sig her op til jul! for det lykkes i næste cyklus
Mariasbaby skriver: Øv, stakkels dig! Det var ikke lige det, man ønsker sig her op til jul! for det lykkes i næste cyklus
tak men tror min krop udstøder fostrene så må heller tage til lægen og blive undersøgt efter jul
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128