Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BabyWish2012 <3 skriver: Jeg er sat til d. 26 februar Det er rigtig spændende og vi glæder os helt vildt! Jamen man kommer til NF imellem 11+4 og 13+6. Ved du om du skal afvente et brev efter lægebesøg eller om du skal bestille tid selv? (Kommer jo selvfølgelig an på hvor du kommer fra i landet)
Jeg er sat til d. 26 februar Det er rigtig spændende og vi glæder os helt vildt!
Jamen man kommer til NF imellem 11+4 og 13+6.
Ved du om du skal afvente et brev efter lægebesøg eller om du skal bestille tid selv? (Kommer jo selvfølgelig an på hvor du kommer fra i landet)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banana3 skriver: Der kommer brev - ellers havde jeg bestilt tid :-)Uhh der er ikke længe til ! :-)
Der kommer brev - ellers havde jeg bestilt tid :-)Uhh der er ikke længe til ! :-)
Ahh okay, jamen så skal du jo bare vente.. Ihh spændende, du kan godt glæde dig! Det er SÅ fantastisk!
Ja, der er ikke så længe til Vildt!
Klokkeblomst88 skriver: Hvor lyder det bare dejligt Jeg er 8+3 i dag, og jeg synes, at tiden går så langsomt. Men jeg har også stadig heldags-kvalme Bliver hyggeligt at følges ad
Hvor lyder det bare dejligt
Jeg er 8+3 i dag, og jeg synes, at tiden går så langsomt. Men jeg har også stadig heldags-kvalme
Bliver hyggeligt at følges ad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128