Min mave 35+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2009

Mathilde

Tusind tak skal i ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2009

Mathilde

RikkeØ skriver:

Fin fin mave.

Hvor er du heldig du har sluppet for strækmærkerne.
Jeg har heldigvis ikke fået så mange, men de er der da

Har I efterhånden fået købt det hele til den lille og gjort klar?
Jeg går og er sådan lidt nervøs for at vi har glemt et eller andet vigtigt, men fik lokket kæresten til at lave babyværelse den anden dag, så nu ser da det lidt mere overskueligt ud.

Mange tak

Ja jeg tror efterhånden vi er ved at være klar. Vi har været igang med at ordne værelse idag og samle seng og kravlegård. Jeg er også igang med at vaske og sortere tøj, så nu hjælper det på det. Men pyh det er hårdt med stor mave!
Jeg bekymrer mig ikke så meget over om vi har glemt noget. Hvis vi står og mangler noget, så har butikkerne jo åben selvom jeg lige har født
Dejligt at I også har fået ordnet værelse. Det giver lidt ro synes jeg...

Knus

Anmeld

14. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mathilde skriver:

Igår var jeg til 35ugers undersøgelse... Lillepigen vurderes til at veje 2700g og hendes hovede står nu helt fast i bækkenet Lægen skønner at hun vil veje omkring 3500g ved terminen. Spændende om det holder stik... Er blevet henvist til fysioterapeut for at få øvelser til ryggen og et glidelagen til sengen...
Sådan ser maven ud nu -synes den er sunket endnu mere.

hold da op hvor er den flot din mave... den bære du flot..

Anmeld

14. juni 2009

Mira0911

Rigtig smuk mave...

Anmeld

14. juni 2009

Ox.

Mathilde skriver:

Igår var jeg til 35ugers undersøgelse... Lillepigen vurderes til at veje 2700g og hendes hovede står nu helt fast i bækkenet Lægen skønner at hun vil veje omkring 3500g ved terminen. Spændende om det holder stik... Er blevet henvist til fysioterapeut for at få øvelser til ryggen og et glidelagen til sengen...

YNDIG mavse!! :-) Så vare det ikke længe ...

Anmeld

15. juni 2009

ønskebørn74

Mathilde skriver:

Wow en flot mave du har..ikke en streg...

Helt klart en af de flotteste jeg har set.

Anmeld

16. juni 2009

vanessa

En rigtig flot mave du har......

Anmeld

16. juni 2009

Mathilde

ønskebarn74 skriver:

Wow en flot mave du har..ikke en streg...

Helt klart en af de flotteste jeg har set.

Ih tusind tak

Anmeld

17. juni 2009

Honningblomst

Hvor er du smuk gravid...super flot mave...suuuk...jeg havde ingen strærkmærker på terminsdagen og så snuppede jeg lige 16 dage mere og fik en masse strækmærker, selvom min kære mor ingen har...hmm..nå, men de er snart væk.
Ville bare sige at du har en smuk, smuk mave..
Knus Eva..

Anmeld

18. juni 2009

Mathilde

Eva skriver:

Hvor er du smuk gravid...super flot mave...suuuk...jeg havde ingen strærkmærker på terminsdagen og så snuppede jeg lige 16 dage mere og fik en masse strækmærker, selvom min kære mor ingen har...hmm..nå, men de er snart væk.
Ville bare sige at du har en smuk, smuk mave..
Knus Eva..

Tak søde Eva
Ihh hvor træls! Det frygter jeg også.
Det ville bare være så ærgeligt at gå en hel graviditet uden et eneste strækmærke og så få dem, når man går over tid... ØV. Håber hun vil ud til terminen

Knus Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.