Min mave 35+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.354 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

Mathilde

Igår var jeg til 35ugers undersøgelse... Lillepigen vurderes til at veje 2700g og hendes hovede står nu helt fast i bækkenet Lægen skønner at hun vil veje omkring 3500g ved terminen. Spændende om det holder stik... Er blevet henvist til fysioterapeut for at få øvelser til ryggen og et glidelagen til sengen...
Sådan ser maven ud nu -synes den er sunket endnu mere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

Betina88

Tillykke med hende derinde .. Det er dejligt at høre at ens barn har det godt derinde ..

Jeg er kun 33+6 dage henne , så der er lidt tid endnu med mig , når jeg skal føde ..

Det er også en pæn mave du har ..

Anmeld

12. juni 2009

Mathilde

Betinsen skriver:

Tillykke med hende derinde .. Det er dejligt at høre at ens barn har det godt derinde ..

Jeg er kun 33+6 dage henne , så der er lidt tid endnu med mig , når jeg skal føde ..

Det er også en pæn mave du har ..

Mange tak skal du have og også tillykke til dig. Det bliver spændende

Anmeld

12. juni 2009

Betina88

Jo tak .. Det bliver utroligt spændene ..

Man kan se at du ikke har fået de klamme strekmæker på siderne .. Du er godt nok heldig ..

Anmeld

12. juni 2009

Mathilde

Betinsen skriver:

Jo tak .. Det bliver utroligt spændene ..

Man kan se at du ikke har fået de klamme strekmæker på siderne .. Du er godt nok heldig ..

Nej ikke et eneste strækmærke eller noget der ligner det er jeg super glad for og håber de fortsat bliver væk
Min mor har heller ikke rigtig nogle strækmærker og det skulle vidst til dels være arveligt om man får dem eller ej...

Anmeld

12. juni 2009

Lillemor

Nøj hvor er du flot gravid...

Anmeld

12. juni 2009

Christopher&Andreas

hvor er du bare fin mathilde ikke længe til nu glæder mig til at se billeder af prinsessen....  håber du har det godt!!!

Anmeld

13. juni 2009

Betina88

Mathilde skriver:

Nej ikke et eneste strækmærke eller noget der ligner det er jeg super glad for og håber de fortsat bliver væk
Min mor har heller ikke rigtig nogle strækmærker og det skulle vidst til dels være arveligt om man får dem eller ej...

Du er godt nok heldig .. Jeg har strækmærker , men det er ikk' slemt , vil jeg så sige .. Men jeg har også på mine lår .. Det er endnu mere klamt ..

Det er snyd .. Nogle er bare heldige at ikk' få strækmærker ..

Anmeld

13. juni 2009

Rikke, Liam & Linus

Fin fin mave.

Hvor er du heldig du har sluppet for strækmærkerne.
Jeg har heldigvis ikke fået så mange, men de er der da

Har I efterhånden fået købt det hele til den lille og gjort klar?
Jeg går og er sådan lidt nervøs for at vi har glemt et eller andet vigtigt, men fik lokket kæresten til at lave babyværelse den anden dag, så nu ser da det lidt mere overskueligt ud.

Anmeld

13. juni 2009

Nanna1985

Super SMUK mave.. du er bare så flot gravid og maven sidder PERFEKT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.