Tegn på fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. december 2012

simone_jacobsen

Hej skønne kvinder.

Har lige brug for lidt hjælp - særligt for dem der tidligere har født!!

Hvilken tegn på havde i på startende fødsel og hvor længe før i gik fødsel?

Håber på masser af svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Nickoline21

Hejsa )

min første fødsel startede ved at jeg var gået nogle dage over tiden. Startede ud med spæde mens-ligende smerter og gik over i mere og mere smerte. Havde 3 dage med opstarts-veer og på 3 dagen hvor vandet gik med et smæld gik der 13 timer før hun var født )

anden fødsel, blev jeg sat igang 11 dage over tid. så det kan ik rigtig tælle ;o) fødte efter 5 timer fra første ve..

tredje fødsel forventer jeg omkring 20 januar ;o) synes jeg har mange plukveer denne gang

Anmeld

19. december 2012

baby012

Mine første tegn var veer de kom søndag, og fødte tirsdag  

Anmeld

19. december 2012

Mettefpigen

Min fødsel startede med at slimproppen gik torsdag aften, og fredag aften fik jeg regelmæssige plukveer som begynde at nive og gøre ondt.... Og efter 6 timer tog jeg på sygehuset og var 4 cm åben... 4 timer efter ca lå jeg med lukas på maven :-D

Anmeld

19. december 2012

MariaKyedDK

simone_jacobsen skriver:

Hej skønne kvinder.

Har lige brug for lidt hjælp - særligt for dem der tidligere har født!!

Hvilken tegn på havde i på startende fødsel og hvor længe før i gik fødsel?

Håber på masser af svar

Altså jeg fik det vildt mærkeligt kan jeg huske, det hele tyngede meget i underlivet, og det havde en sjov føelse, men eller synes jeg at jeg havde så meget ro med mig selv og min krop, og det var som om jeg svævede.

det er meget meget svært for mig at forklare, for det skal opleves før man forstår det.

men jeg havde en god RO, på trods af jeg var mega bange for fødslen. Og jeg sov mega godt om natten de sidste 5 dage

Anmeld

19. december 2012

B&J

vandet gik den1 den 3 kom veerne den 4 var han ude

Anmeld

19. december 2012

Annette A

Har født tre børn og ved første barn var der ingen tegn før natten op til fødsel hvor jeg fik menslignende smerter i løbet af natten. Om morgnen gik vandet så.

Anden gang gik slimproppen tre dage før og havde derefter ingen tegn før vandet gik tre dage senere om morgenen.

Tredie gang oplevede jeg menslignende smerter to dage før fødslen gik igang og aften før morgnen hvor vandet gik var jeg sindsygt rastløs som jeg aldrig har oplevet det før. Følte jeg havde lyst til at gå på væggene, det var en vildt ubehagelig rastløshed som jeg læste mig til på nettet var et tegn på tæt forestående fødsel. Det troede jeg ikke rigtig på eller turde ikke håbe på det, men i løbet af natten fik jeg igen tiltagende menslignende smerter og ja vandet gik jo så også om morgnen.

Anmeld

19. december 2012

Københavnermor

Jeg vågnede med veer om natten og det var en stor overraskelse, havde ikke rigtig haft nogen tegn på noget ellers. Måske lidt dårlig mave..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.