Pletblødning 7+4?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Mettefpigen

Jeg havde pletblødninger indtil uge 12 da jeg var gravid.... Det var frisk som løb ud af mig når jeg var på toilet......
Hvis det blir ved så ring til lægen og bliv tjekket....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

malliebooh

Bertris skriver:

Jeg synes de tryggede ufatteligt hårdt ved nf, så tror det er meget normalt at de gør det  

Det var knapt så slemt ved MD. 
Men der fylder livmoder og bebs også noget mere  

Jeg blev bare lidt overrasket over at det var så hårdt når jeg ikke vidste noget om det 

Jeg må bare slappe lidt af og håbe den næste måned går hurtigt (uden yderligere blod) 

Anmeld

18. december 2012

malliebooh

Mettefpigen skriver:

Jeg havde pletblødninger indtil uge 12 da jeg var gravid.... Det var frisk som løb ud af mig når jeg var på toilet......
Hvis det blir ved så ring til lægen og bliv tjekket....

Hold da op 

Håber da ikke det når så langt , så bliver jeg da først nervøs

Anmeld

18. december 2012

Bertris

malliebooh skriver:

Jeg blev bare lidt overrasket over at det var så hårdt når jeg ikke vidste noget om det 

Jeg må bare slappe lidt af og håbe den næste måned går hurtigt (uden yderligere blod) 

Hvis det fortsætter så ring til din læge / lægevagten  

Stres er ikke godt for den lille spire heller  

og ellers nyd juletiden med kæresten og familien  
Nu har i jo noget skønt at snakke om til julemiddagen 

Anmeld

18. december 2012

malliebooh

Bertris skriver:

Hvis det fortsætter så ring til din læge / lægevagten  

Stres er ikke godt for den lille spire heller  

og ellers nyd juletiden med kæresten og familien  
Nu har i jo noget skønt at snakke om til julemiddagen 

Jaa håber godt nok det ikke blir nødvendigt 

Ja det bliver dejligt med noget godt julemad Så er der også lidt billeder at vise nu 

Anmeld

18. december 2012

Mettefpigen

malliebooh skriver:

Hold da op 

Håber da ikke det når så langt , så bliver jeg da først nervøs

Der er nogle der får pletblødninger under deres graviditet.... Men igen hvis det blir ved så bliv tjekket :-)

Anmeld

18. december 2012

tarkoflen

malliebooh skriver:

Det er bare så forvirrende det hele 

Jeg håber da på at det ikke er noget og alt er som det skal være, det er bare svært ikke at tænke "Hvad nu hvis jeg er én af de 8%..." .. Dum tanke, ved ikke om det har noget med genetik at gøre - men abort ligger heldigvis ikke til familien 

Håber jeg kan slå lidt koldt vand i blodet

Ja det er det! Og man er så forfærdelig opmærksom på alt hvad der sker i kroppen!

Jeg aner ikke om det har noget med genetik at gøre, men mon ikke det er et godt tegn, at det ikke er noget der ligger i familien...

Jeg forsøgte at hænge mig i, at det altså for hver 100 der er gravide og ser hjerteblink, så er der 92 det går godt for og så blev jeg ved med at tro på,at det ville gå godt, for jeg ville blive lige så ked af det, hvis jeg havde håbet, som hvis jeg ikke gjorde! Så var det nemmere at gå og tro på det, synes jeg

Anmeld

18. december 2012

malliebooh

tarkoflen skriver:

Ja det er det! Og man er så forfærdelig opmærksom på alt hvad der sker i kroppen!

Jeg aner ikke om det har noget med genetik at gøre, men mon ikke det er et godt tegn, at det ikke er noget der ligger i familien...

Jeg forsøgte at hænge mig i, at det altså for hver 100 der er gravide og ser hjerteblink, så er der 92 det går godt for og så blev jeg ved med at tro på,at det ville gå godt, for jeg ville blive lige så ked af det, hvis jeg havde håbet, som hvis jeg ikke gjorde! Så var det nemmere at gå og tro på det, synes jeg

Ja, du har ret .. Når man sætter det sådan op ser det jo egentlig godt ud.. Chancen er jo meeeeget større for at være en af 92 end en af de 8

Må blive ved at tænke på det på den måde

Anmeld

18. december 2012

Bertris

malliebooh skriver:

Jaa håber godt nok det ikke blir nødvendigt 

Ja det bliver dejligt med noget godt julemad Så er der også lidt billeder at vise nu 

Det er jo lige netop det  
Vi har været henne og scanne alle vores scanningsbilleder ind, så vi også kan lave kopier af dem til barnets bog osv  

Anmeld

18. december 2012

tarkoflen

malliebooh skriver:

Ja, du har ret .. Når man sætter det sådan op ser det jo egentlig godt ud.. Chancen er jo meeeeget større for at være en af 92 end en af de 8

Må blive ved at tænke på det på den måde

Jeg håber du kan få overbevist dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.