frustreret over læge - scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg var i dag ved lægen fordi jeg har blødt et par gange (meget lidt) men grundet OBS på plukveer sagde han at jeg lige skulle ringe til min gyn og få en tid til scanning så vi kan sikre os at min livmoderhals er lukket endnu.
Jeg ringer så til gyn. og der er lukket til d 3 jan. Skynder mig ud forbi lægen igen og får besked på at slappe af, hvilke osv og hvis jeg får mere ondt eller bliver mere bekymret så ska ljeg ringe til afsnit for gravide mhp at blive scannet der. -Hvis ikke så skal jeg bare vente til d 3 jan. med at bestille tid.

Jeg er jo egentlig bekymret, da jeg har smerter og har haft blod-lign. udflåd. Overvejer at ringe til sygehuset i morgen i deres telefontid og håbe de vil tage mig ind, men synes lægens besked var lidt tvetydig.

Hvad synes I jeg skal gøre? Jeg er i 18. uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

4xGreve

jeg vil ringe til fødegangen og sige at du har blod i din udflåd og har kraftige plukveer og ikke helt ved hvordan du skal forholde dig.

Jeg gjorde det i min 2 graviditet og de var så søde at kigge på mig og bekræfte at alt var okay.

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

jeg vil ringe til fødegangen og sige at du har blod i din udflåd og har kraftige plukveer og ikke helt ved hvordan du skal forholde dig.

Jeg gjorde det i min 2 graviditet og de var så søde at kigge på mig og bekræfte at alt var okay.

Okay men faktisk er plukveerne blevet bedre efter jeg er blevet sygemeldt. Men tænker at når lægen først vurderer at jeg bør scannes og så pludselig mener det sagtens kan vente i 14 dage så bliver jeg i tvivl. Det er jo ikke særlig rart at gå julen over med bekymringen om om alt er som det skal være.

Anmeld

18. december 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Okay men faktisk er plukveerne blevet bedre efter jeg er blevet sygemeldt. Men tænker at når lægen først vurderer at jeg bør scannes og så pludselig mener det sagtens kan vente i 14 dage så bliver jeg i tvivl. Det er jo ikke særlig rart at gå julen over med bekymringen om om alt er som det skal være.

ring alligevel og evt. sig at du har kraftige plukveer og er bekymret da du også har lidt blod i din udflåd så du kan få ro i sindet og kan nyde og slappe af i din jul og husk så at slap af tag den med ro og ikke for mange tunge løft!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.