Gastric bypass En ny update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

B&J

Fenja09 skriver:

Jeg har fulgt dig og synes det er så flot at du har smidt så mange kilo!  

Tænk at man kan gå så mange skostørrelser ned - havde aldrig tænkt på at fødderne også vokser ( så meget) ved vægtøgning.

Jeg glæder mig til at se billeder når du har smidt de to kg du nævner!

Glædelig jul!

/Fenja

ja det med fodderne er altså også det største chok for mig men ja det kan man åbenbart for nu svømmer jeg da i en str 40

og mange mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Koen.

Lærke ville komme efter mig hvis hun hørte jeg bandede men til dit vægttab må jeg godt Dewt er så fucking flot søde

Anmeld

18. december 2012

B&J

Muhmi skriver:

DU er bare SÅ sej sødeste!! Jeg synes simpelthen det er så flot!! 

Tænk at gå fra str. 58 helt ned til str. 40... Wow... Det er så flot altså... 9 tøj størrelser.. Det er jo for vildt at tænke på

Hvordan går det med huden, er den begyndt at følge godt med også nu her hvor det går lidt langsommere?

jaaa det er sååååå vildt, især når jeg kan låne min søsters tøj ind i mellem og hun er en 38 det er såååå fedt man ved det er på vej ned i den rigtigte størrelse

nej huden har fulgt med men gør det ikke mere der er desværre rigtigt rigtigt meget men det viste jeg jo ville ske....

men jeg vil først ha det fjernet når jeg har været gravid igen hvornår det sker ved jeg ikke for det skal ikke ske nu og her... men det er hårdt at gå med og det går meget ud over mine ben for ved slet ikke hvad det vejer i kg men tror der er meget for bare ved maven har jeg 7udhæng desværre men pyt jeg er så glad for min beslutning

Anmeld

18. december 2012

B&J

Lærke&Liam. skriver:

Lærke ville komme efter mig hvis hun hørte jeg bandede men til dit vægttab må jeg godt Dewt er så fucking flot søde

åhhh søde Lærke det er godt hun holder sin mor i ørne

jaaa det er fucking flot det er så dejligt

Anmeld

18. december 2012

B&J

PT skriver:

Det er godt nok et super flot resultat. Det kan du godt være meget stolt af. Flot gået

Mange mange tak hvor er du bare super sød

Anmeld

18. december 2012

BigHope13

Så sejt hvor er det flot gået.

Anmeld

18. december 2012

Koen.

B&J skriver:

åhhh søde Lærke det er godt hun holder sin mor i ørne

jaaa det er fucking flot det er så dejligt

hihi tro mig det gør hun, MEN som regel med denne sætnig hvor hun selv gør det: mor du må fannerme ikke bande

Du kan i den grad være stolt af dig selv

Anmeld

18. december 2012

B&J

BigBabyWish12 skriver:

Så sejt hvor er det flot gået.

Mange mange tak

Anmeld

18. december 2012

B&J

Lærke&Liam. skriver:

hihi tro mig det gør hun, MEN som regel med denne sætnig hvor hun selv gør det: mor du må fannerme ikke bande

Du kan i den grad være stolt af dig selv

sådan det er lige den måde man skal sige det på

mange tak

Anmeld

18. december 2012

Tulle28

Du er simpelthen så sej! Virkelig, virkelig flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.