Gastric bypass En ny update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. december 2012

B&J

Til dem der har læst lidt med skylder jeg faktisk en update for sidst jeg skrev her inde havde jeg en vægt på 83,9kg og der havde jeg haft min operation i 1år

Her den 6 havde jeg 1½år dag for min operation og der skreg vægten 76,4kg

det vil sige jeg har ialt tabt 73kg, i kan tro jeg er super glad og jeg har opdaget der er så meget forskelligt tøj jeg kan passe JUBIII

men ind til videre hedder min tøj størrelse:

58 i bukser/trøjer til 40-42 nu

100 i bh ned i en 65 om livet

en str 40 i sko nu bruger jeg en str 36

jeg SNYDER jer for billeder fordi jeg vil gerne ned på 75kg for så har jeg tabt det halve mig så når jeg har smit 2 kg mere lover jeg at jeg smider billeder ind

mange tak til dem der læser med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

forår

Fuck du er sej

Tillykke med det super flotte resultat, og jeg vil glæde mig til at se billeder om 2 kgs tid

Anmeld

18. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
B&J skriver:

Til dem der har læst lidt med skylder jeg faktisk en update for sidst jeg skrev her inde havde jeg en vægt på 83,9kg og der havde jeg haft min operation i 1år

det vil sige jeg har ialt tabt 73kg, i kan tro jeg er super glad og jeg har opdaget der er så meget forskelligt tøj jeg kan passe JUBIII

jeg SNYDER jer for billeder fordi jeg vil gerne ned på 75kg for så har jeg tabt det halve mig så når jeg har smit 2 kg mere lover jeg at jeg smider billeder ind

Du er da for sej!!!! Det er bare vildt flot Jeg glæder mig til billeder

/ Taco78 

Anmeld

18. december 2012

B&J

forår skriver:

Fuck du er sej

Tillykke med det super flotte resultat, og jeg vil glæde mig til at se billeder om 2 kgs tid

Mange tak... det gør jeg gså selv, for billeder hjælper en lidt mere til at forstå man ikke er en store pige mere

Anmeld

18. december 2012

B&J

Taco78 skriver:

Du er da for sej!!!! Det er bare vildt flot Jeg glæder mig til billeder

Mange mange tak

Anmeld

18. december 2012

MyLove E

B&J skriver:

Hold nu kæft det er vildt

Glæder mig meget til at se før og nu billeder. Og især dine fødder. Det lyder så vildt at du er gået 4 størrelse ned:-):-):-)

Anmeld

18. december 2012

B&J

Tauf skriver:

Hold nu kæft det er vildt

Glæder mig meget til at se før og nu billeder. Og især dine fødder. Det lyder så vildt at du er gået 4 størrelse ned:-):-):-)

jeg har ikke taget billeder af mine fødder..

men de var meget meget brede før og der for kan man jo ikke klemme sig ned i de små størrelser min søster bruger en 40 så hun har fået alle min sko og er vildt glad, det er jeg dog ikke for jeg har jo været ude og købe sko for at ha noget at gå i nogle gange kan jeg snige mig i en 37 også

men ja glæder mig selv til de billeder for at se hvad de siger omkring mig det bliver lidt spænde for jeg kan godt se jeg er ved at blive lidt mindre men det hjælper ikke så meget inu men det kommer

Anmeld

18. december 2012

Fenja09

Jeg har fulgt dig og synes det er så flot at du har smidt så mange kilo!  

Tænk at man kan gå så mange skostørrelser ned - havde aldrig tænkt på at fødderne også vokser ( så meget) ved vægtøgning.

Jeg glæder mig til at se billeder når du har smidt de to kg du nævner!

Glædelig jul!

/Fenja

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

DU er bare SÅ sej sødeste!! Jeg synes simpelthen det er så flot!! 

Tænk at gå fra str. 58 helt ned til str. 40... Wow... Det er så flot altså... 9 tøj størrelser.. Det er jo for vildt at tænke på

Hvordan går det med huden, er den begyndt at følge godt med også nu her hvor det går lidt langsommere?

Anmeld

18. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Det er godt nok et super flot resultat. Det kan du godt være meget stolt af. Flot gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.