Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Knald positiv ægløsningstest, er gået knap to uger over tid. Mens skulle være kommet d. 6. Dec.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Og ja har bestilt g teste, er bare virkelig utålmodig
Er det noget i har prøvet jer som har stemt?
Anonym skriver: Er det noget i har prøvet jer som har stemt?
Jeg tænker om du måske er sprunget en mens over? Det gjorde jeg på et tidspunkt, tog dog godt nok ikke ÆL teste. Men det ville da give meget god mening
Men jeg at det er godt tegn
jeg prøvede på dag 40 i min cyklus.
Jeg tog til lægen da jeg var gået over tid og ikke var gravid. Han sendte mig til gyn. på Scanning så vi at jeg havde ÆL. Fik afvide det ikke er unormalt at man har lidt skøre cyklus en gang i mellem. Nogen gange springer man også en måned over..
newsence skriver: jeg prøvede på dag 40 i min cyklus. Jeg tog til lægen da jeg var gået over tid og ikke var gravid. Han sendte mig til gyn. på Scanning så vi at jeg havde ÆL. Fik afvide det ikke er unormalt at man har lidt skøre cyklus en gang i mellem. Nogen gange springer man også en måned over..
Det kan jo selvfølgelig sagtens være at det er det.
Jeg tænker om du måske er sprunget en mens over? Det gjorde jeg på et tidspunkt, tog dog godt nok ikke ÆL teste. Men det ville da give meget god mening Men jeg at det er godt tegn
det kan jo godt være. Tak for de krydsede fingre.
G testen var negativ.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128