Halvvejs! Mavebillede+MD scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2012

lycly

Så nåede jeg de 20 uger! Er 20+2 i dag, vildt at tiden er gået så hurtigt Var til MD-scanning i fredags og fik at vide at vi venter en perfekt lille DRENG! Er så lykkelig, nu får jeg en af hver, det kan bare ikke blive bedre

Maven er meget større end den var sidst på det her tidspunkt, men den er nu stadig lille synes jeg. Går stadig i mit almindelige tøj og bukser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

FrkZier

LuLy skriver:

Så nåede jeg de 20 uger! Er 20+2 i dag, vildt at tiden er gået så hurtigt Var til MD-scanning i fredags og fik at vide at vi venter en perfekt lille DRENG! Er så lykkelig, nu får jeg en af hver, det kan bare ikke blive bedre

Maven er meget større end den var sidst på det her tidspunkt, men den er nu stadig lille synes jeg. Går stadig i mit almindelige tøj og bukser

hvor du fiiin

vildt egentligt at den ikke er større nu du er 2. gangs - men altså, man kan jo sagtens se du er gravid, der er ingen tvivl hehe

Anmeld

18. december 2012

M&N

LuLy skriver:

Ih hvor dejligt. Stort tillykke med den vellykkede MD og den lille dreng! 

Anmeld

18. december 2012

lycly

FrkZier skriver:

hvor du fiiin

vildt egentligt at den ikke er større nu du er 2. gangs - men altså, man kan jo sagtens se du er gravid, der er ingen tvivl hehe

Ja, det er lidt sjovt at den ikke er større. Men den er større end sidst Men ligesom sidst er det træls at skulle vente så længe på en synlig mave i det mindste er jeg ovre det der stadie hvor man bare ser småfed ud

Anmeld

18. december 2012

lycly

BabyWish2012 <3 skriver:

Ih hvor dejligt. Stort tillykke med den vellykkede MD og den lille dreng! 

Tusind tak

Anmeld

18. december 2012

M&N

LuLy skriver:

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.