Update på kønsscanning i dag !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Tillykke med den lille dreng stort tillykke med den dejlige skanning

Tusind tak skal du ha, man bliver helt varm i hjertet og et helt hoved højere når man ved hvad man venter sig... Og når du så skriver den lille dreng ihh så bliver jeg endnu mere rørt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

Tusind tak skal du ha, man bliver helt varm i hjertet og et helt hoved højere når man ved hvad man venter sig... Og når du så skriver den lille dreng ihh så bliver jeg endnu mere rørt  

Hi hi ja det er så stort! Men nu vil jeg bare gerne se den lille bebs igen, og høre, om der er andre der også synes det er en lille pige der gemmer sig derinde

Det er så vildt at man kan sætte et køn på baby og kan begynde at tænke navne har l et navn?

Anmeld

18. december 2012

M (:

Akmese skriver:

Nej det varmer lidt i hjertet at man har haft ret Hehe bliver spændende med dig  

Ja, det bliver mega spændende om min første indskydelse (og helt klare overbevisning de første tre-fire måneder) er korrekt! 

Anmeld

19. december 2012

Mink

tarkoflen skriver:

Hi hi ja det er så stort! Men nu vil jeg bare gerne se den lille bebs igen, og høre, om der er andre der også synes det er en lille pige der gemmer sig derinde

Det er så vildt at man kan sætte et køn på baby og kan begynde at tænke navne har l et navn?

Det kan jeg godt forstå ! sådan en lille prinsesse <3 ja man kan knytte sig ekstra når navnet er fundet føler jeg men nej, vi var enige om et pigenavn men ikke til en lille dreng hvad med jer ?? 

Anmeld

19. december 2012

Mink

M (: skriver:

Ja, det bliver mega spændende om min første indskydelse (og helt klare overbevisning de første tre-fire måneder) er korrekt! 

Ja du har i hvert fald på en eller anden måde også fået mig til at tro at det er en lille prinsesse du gemmer i hulen !

Anmeld

19. december 2012

M (:

Akmese skriver:

Ja du har i hvert fald på en eller anden måde også fået mig til at tro at det er en lille prinsesse du gemmer i hulen !

Jaaaa, så nu må vi se, om det også her er mors første fornemmelse, der er korrekt.. (:

Anmeld

19. december 2012

tarkoflen

Akmese skriver:

Det kan jeg godt forstå ! sådan en lille prinsesse <3 ja man kan knytte sig ekstra når navnet er fundet føler jeg men nej, vi var enige om et pigenavn men ikke til en lille dreng hvad med jer ?? 

Hi hi vi havde det lige omvendt, drengenavnet var der styr på, men ikke pigenavnet hvis det var en dreng, skulle han hedde Valdemar efter kærestens farfar og min tipoldefar, men der er ingen pigenavne der kan bruges, så vi må i tænkeboks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.