Ønsker lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis hun har afføring hver dag (og tisser også) så vil jeg bare tage det med ro og sige at så er hun bare ligesom vores søn en spinkel en der er småtspisende...

Han nåede op på HØJEST at spise 120 ml flaske da han var 6 mdr. gammel UDEN noget andet ved siden af...

Han har hele vejen igennem været lille i forhold til ALLE andre babyer vi mødte... selv dem der var op mod en måned yngre end ham...

Han er stadig utrolig spinkel men hold da op hvor han spiser nu...

Hans problem fandt vi frem til var at han ikke kom af med al sin afføring da han ikke havde afføring hver dag... Idag får han Movicol og er til tjek på sygehuset hver 3. mdr. med vækst og spisning (og beroligelse af os )... Han er nu 15 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Hej... Jeg ønsker lidt hjælp. Min datter er 3 måneder og ville ikke ammes så det stoppede vi med da hun var 1 måned. Hun får flaske men spiser næsten ingenting. Hun kan højst spise 80 - 90 ml. Hvilket er lidt for en på 3 måneder på pakken står der at hun bør spise 140 ml - 180 ml. pr. flaske. Hvor meget drikker jeres eller drak jeres baby da de var 3 måneder. Jeg synes ikke hun vokser nok hun er 3 måneder og bruger stadig str. 56 men til daglig så sover hun godt og griner og smiler virker overhovedet ikke ked af det. Tak på forhånd.

hej vi holdte med amning da matilde var 14 dage.

der indtog hun kun 30 ml mme.. og da hun begyndte at spise 90 gjorde hun det Længe.. tror hun kunne spise 120 da hun var 2 mdr gammel.

så jeg tror det helt normalt, din babys mave skal lige vænde sig til at flaske mælken kommer hurtigere og derfor blir hun enten hurtigere træt eller proppet med mælk på kort tid

hæng dig ikke i hvad der står på katonnen der står vist at en på 4 mdr skal ha 180 ml, men vores får knap 120

Anmeld

18. december 2012

Mettefpigen

Rolig rolig.... Først og fremmest skal du ikk sammenligne din pige med andre børn, for alle børn er forskellige.....
Og din datter spiser bare ikk meget af gangen, det er meget normalt.. Så længe hun har normal afføring og tisseri er det fint :-) og at hun er glad, det er da skønt! :-)

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

Tusinde tak for jeres svar og at I har tid og lyst til at svarer. Jeg har ihvertfald fået ro i sindet og lidt smil på læben :-) Har bare været så ked af det

Anmeld

18. december 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Tusinde tak for jeres svar og at I har tid og lyst til at svarer. Jeg har ihvertfald fået ro i sindet og lidt smil på læben :-) Har bare været så ked af det

du har intet at være ked af...

så længe hun er vågen og smiler og pludrer, og du får fyldte bleer både den ene og anden slags kan du være helt rolig hun er bare en af de mere småspisende babyer det var min datter også, og hun brugte str. 56 indtil hun var næsten 5 mdr....

men hun trives, og det er det vigtigste

ps. lad være med at sammenligne hende med andre, så er det nemlig man bliver bekymret...

tilgengæld er min søn på 7 uger allerede oppe i str. 62... så det er utrolig forskelligt

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

du har intet at være ked af...

så længe hun er vågen og smiler og pludrer, og du får fyldte bleer både den ene og anden slags kan du være helt rolig hun er bare en af de mere småspisende babyer det var min datter også, og hun brugte str. 56 indtil hun var næsten 5 mdr....

men hun trives, og det er det vigtigste

ps. lad være med at sammenligne hende med andre, så er det nemlig man bliver bekymret...

tilgengæld er min søn på 7 uger allerede oppe i str. 62... så det er utrolig forskelligt

Tak for dit svar. Det bare altid rarest at hører hvordan andre børn trives og hvor meget de spiser. Men er virkelig lettet nu også føles der heller ikke så langtid til SP kommer i næste uge :-)

Anmeld

19. december 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Det bare altid rarest at hører hvordan andre børn trives og hvor meget de spiser. Men er virkelig lettet nu også føles der heller ikke så langtid til SP kommer i næste uge :-)

det var da så lidt

men forstår dig godt... og sådan var jeg også selv.. indtil folk sagde bare rolig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.