Ønsker lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Anonym trådstarter

Hej... Jeg ønsker lidt hjælp. Min datter er 3 måneder og ville ikke ammes så det stoppede vi med da hun var 1 måned. Hun får flaske men spiser næsten ingenting. Hun kan højst spise 80 - 90 ml. Hvilket er lidt for en på 3 måneder på pakken står der at hun bør spise 140 ml - 180 ml. pr. flaske. Hvor meget drikker jeres eller drak jeres baby da de var 3 måneder. Jeg synes ikke hun vokser nok hun er 3 måneder og bruger stadig str. 56 men til daglig så sover hun godt og griner og smiler virker overhovedet ikke ked af det. Tak på forhånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

JS<3

Anonym skriver:

Hej... Jeg ønsker lidt hjælp. Min datter er 3 måneder og ville ikke ammes så det stoppede vi med da hun var 1 måned. Hun får flaske men spiser næsten ingenting. Hun kan højst spise 80 - 90 ml. Hvilket er lidt for en på 3 måneder på pakken står der at hun bør spise 140 ml - 180 ml. pr. flaske. Hvor meget drikker jeres eller drak jeres baby da de var 3 måneder. Jeg synes ikke hun vokser nok hun er 3 måneder og bruger stadig str. 56 men til daglig så sover hun godt og griner og smiler virker overhovedet ikke ked af det. Tak på forhånd.

Nogen baby'er spiser rigtig meget, andre næsten ingenting, men det lyder som lidt din baby får. Snak evt med læge eller SP

Alberte på 10 uger spiser hver 3 time, nogen gange oftre, 150 ml og om natten laver jeg 120 ml, men det ikke hvergang at hun drikker alt (: hun er 63 lang og vejer 5,3 (:

Anmeld

18. december 2012

LR85

Anonym skriver:

For det første: har du ikke en sundhedsplejerske der kan rådgive dig og som du har snakket med det om? 

jeg synes det lyder helt fint. 

Min dreng er 6 måneder og spiser omkring 100-130 ml. 

Anmeld

18. december 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ella spiste også HØJST 90 ml pr flaske.... Og spiser stadig næsten ingenting

Hvis hun ellers trives synes jeg du skal tage det med ro, eller evt. ringe til din SP

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar. Vores sundhedsplejerske har sagt op så der kommer en ny om en uge men kan næsten ikke vente til hun kommegarderobe ville jeg gerne hører hvordan jeres børn spiser måske ville det give lidt ro i sindet. Din dreng på 6 måneder får vel også grød ved siden af. Men det gør min datter ikke endnu.

Anmeld

18. december 2012

Leneur

Anonym skriver:

Hvad vejer din datter og hvor lang er hun??
Min datter var egentlig rimeligt normal ved fødslen men vokser bare ikke så hurtigt. Nu kan jeg ikke huske de præcise mål på hende men hun var også i en størrelse 56 som 3 måneder.
I dag er hun 3 år og har snart været et år i størrelse 92, så det går stadig stille og roligt med at vokse.

Anmeld

18. december 2012

Giraffen

Anonym skriver:

vores datter er lidt samme historie

hun drikker MAX 160 ml nu (og hun er altså 9 måneder )

hun var i str 50 i 1 måned, 56 i 2 måneder, så det er også det samme her

jeg ville helt sikkert gå allermest op i at hun trives og at hun har nogle gode våde bleer og god afføring

det kan være svært at se at hun vokser når man ser hende hver dag, men prøv og sammenlign med billeder af hende fra fx 2,3,4 uger siden (sammenlign ikke med andre store babyer, de vil nok være større end hende et laaaangt stykke tid endnu)

Idag er vores datter en "lille fin en" men hun vokser fint på hendes egen kurve og trives

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Hvad vejer din datter og hvor lang er hun??
Min datter var egentlig rimeligt normal ved fødslen men vokser bare ikke så hurtigt. Nu kan jeg ikke huske de præcise mål på hende men hun var også i en størrelse 56 som 3 måneder.
I dag er hun 3 år og har snart været et år i størrelse 92, så det går stadig stille og roligt med at vokse.

Hun vejer 5040 og er 59 cm. Og det var for 3 uger siden Er bare så bekymret. For der står på pakken at hun skal spise 140 - 180 ml. Men hun spiser højst 90 ml. Hun har så meget tøpåkom er str. 62 men hun er nærmest væk i dem

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

vores datter er lidt samme historie

hun drikker MAX 160 ml nu (og hun er altså 9 måneder )

hun var i str 50 i 1 måned, 56 i 2 måneder, så det er også det samme her

jeg ville helt sikkert gå allermest op i at hun trives og at hun har nogle gode våde bleer og god afføring

det kan være svært at se at hun vokser når man ser hende hver dag, men prøv og sammenlign med billeder af hende fra fx 2,3,4 uger siden (sammenlign ikke med andre store babyer, de vil nok være større end hende et laaaangt stykke tid endnu)

Idag er vores datter en "lille fin en" men hun vokser fint på hendes egen kurve og trives

Hun har altid våde bleer og har afføring hverdag. Hun er glad når hun er vågn og sover også 2 - 3 timer ad gangen. Kender 2 babyer som er 1 måned yngre end min datter drikker 150 - 170 ml pr. flaske. Og hun ser så lille ud ved siden af dem. Bliver bare så trist for hun ikke spiser mere end det hun gør.

Anmeld

18. december 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Hun har altid våde bleer og har afføring hverdag. Hun er glad når hun er vågn og sover også 2 - 3 timer ad gangen. Kender 2 babyer som er 1 måned yngre end min datter drikker 150 - 170 ml pr. flaske. Og hun ser så lille ud ved siden af dem. Bliver bare så trist for hun ikke spiser mere end det hun gør.

hvis du er meget bekymret så snak med sp

jeg kan kun sige at børn er forskellife og trivsel er vigtigere end statistikker og tal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.