En der har styr på mens, cyklus ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Havde selv regnet frem til forventet mens skulle komme igrå, men jeg roder vist mere rundt i det end det gavner, håber bare den blir væk og giver mig 2 streger istedet

Hvis din cyklus ellers er normal på de 28 dage (hvad jeg kan regne ud, så var din sidste på 27 dage), så burde den komme idag eller imorgen, men helst blive væk
Du er efter mine beregninger 3+6 idag, hvis du er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

AnnaK89

FrkZier skriver:

jeg har da også regnet det ud fra de 26 dage som hun skriver? - det var da ihvertfald planen, at jeg måske har hoppet en dag eller to over i kalenderen kan jo godt ske

Inde på terminsberegneren har jeg fået frem ud fra sidste mens. første dag 21. nov, så er hun 3+6, hvis hun har en cyklus på 28 dage (den sidste var på 27 dage)

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Hvis din cyklus ellers er normal på de 28 dage (hvad jeg kan regne ud, så var din sidste på 27 dage), så burde den komme idag eller imorgen, men helst blive væk
Du er efter mine beregninger 3+6 idag, hvis du er gravid

Tak, men jeg finder det bare underligt, at jeg så både igår og idag tester positivt på ÆL tests?

Anmeld

18. december 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Tak, men jeg finder det bare underligt, at jeg så både igår og idag tester positivt på ÆL tests?

Det kan man vist ikke altid regne med
Men lad os håbe at du blot danner langsomt hcg og snart får 2 streger

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Det kan man vist ikke altid regne med
Men lad os håbe at du blot danner langsomt hcg og snart får 2 streger

Hm, de sidste to graviditeter, har jeg hvert fald været over uge 4 inden testene var postve, jeg håber den er der, for vi har da givet gas i soveværelset den sidste måned

Anmeld

18. december 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Hm, de sidste to graviditeter, har jeg hvert fald været over uge 4 inden testene var postve, jeg håber den er der, for vi har da givet gas i soveværelset den sidste måned

Jeg alt hvad jeg kan

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Jeg alt hvad jeg kan

Og tak for hjælpen

Så tror jeg jeg prøver Fredag som testdag, hvis jeg kan vente så længe....

Anmeld

18. december 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

Inde på terminsberegneren har jeg fået frem ud fra sidste mens. første dag 21. nov, så er hun 3+6, hvis hun har en cyklus på 28 dage (den sidste var på 27 dage)

jeg har nok fået kigget skævt da jeg talte, jeg gjorde det bare manuelt i kalenderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.