Helt færdig:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

MyLove E

Leneur skriver:

Laver en enkelt praktisk ting, så jeg ikke også kan dunke mig selv oveni hovedet med det.
Putter under dynen. Sover, læser en bog, er på nettet eller ser krimier på tv.
Træls du også er blevet ramt af det møg.

jeg har sat en vask over nu skal jeg lige ha det hængt op. Og så ind og ha købt de sidste gaver:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Mettefpigen

Tauf skriver:

Tak:-) Nu har jeg været under dynen lidt. Så nu tror jeg at jeg heller må gå i bad og køre ind og købe de sidste julegaver :-)

Det lyder godt :-)

Anmeld

18. december 2012

wamse

Leneur skriver:

Det er det nemlig og det møg medicin virker ikke...

Hvilken form for medicin får du for det, hvis du har lyst til at svare på det

Anmeld

18. december 2012

Leneur

Tauf skriver:

jeg har sat en vask over nu skal jeg lige ha det hængt op. Og så ind og ha købt de sidste gaver:-)

Og så kan du med god samvittighed bare slappe af resten af tiden inden du får familien hjem igen...

Ja det er så drænende at man nogen gange har lyst til at aflyse det man skal, fordi man ved hvad der sker bagefter. Vi skal bare huske at det er godt for os at komme afsted, fremfor at isolere os endnu mere.

Anmeld

18. december 2012

Leneur

wamse skriver:

Hvilken form for medicin får du for det, hvis du har lyst til at svare på det

Selvfølgelig vil jeg da det.

Jeg får sertralin mod depression.

Anmeld

18. december 2012

MyLove E

Leneur skriver:

Undskyld jeg blander mig lidt

Dem fik jeg også de virke bare på ingen måde. Jeg steg to gange og ingen ting skete der tværtimod
Nu har jeg fået nogle nye kan ikke huske hvad de hedder.?!

Drømmer i også meget? Jeg sover meget men bliver aldrig frisk for jeg drømmer helt vildt og meget virkeligt.

Anmeld

18. december 2012

Leneur

Tauf skriver:

Dem fik jeg også de virke bare på ingen måde. Jeg steg to gange og ingen ting skete der tværtimod

Drømmer i også meget? Jeg sover meget men bliver aldrig frisk for jeg drømmer helt vildt og meget virkeligt.

Du må altid gerne blande dig....

Øv men så er det da vist på tide at jeg får fat i lægen igen. Synes bare jeg har prøvet så meget forskelligt ...

Jeg kan ikke huske mine drømme med mindre det er mareridt og dem har jeg heldigvis ikke så mange af. Heldigvis, for de er så voldsomme at de sidder i mig længe og giver mig en form for angst.

Anmeld

18. december 2012

wamse

Leneur skriver:

Okay, jeg får lamotrigin mod mine udsving, hvilket har hjulpet meget, men altså ikke helt Jeg får ud over det seroquel prolong for at få ro om natten, for ellers ligger jeg med tankemyller hele natten.

Anmeld

18. december 2012

MyLove E

Leneur skriver:

Du må altid gerne blande dig....

Øv men så er det da vist på tide at jeg får fat i lægen igen. Synes bare jeg har prøvet så meget forskelligt ...

Jeg kan ikke huske mine drømme med mindre det er mareridt og dem har jeg heldigvis ikke så mange af. Heldigvis, for de er så voldsomme at de sidder i mig længe og giver mig en form for angst.

Jeg kan lige finde ud af hvad de hedder dem jeg får nu.. Men jeg ved ikke endnu om de virker. Har kun taget dem i en uge.

Træls.med mareridt . Men godt du ikke har dem så.tit.

Anmeld

18. december 2012

wamse

Tauf skriver:

Jeg drømmer også enormt meget. Drømmer om alle de påvirkninger jeg har fået i løbet af dagen. Jeg har tankemyller, og får derfor noget som giver mig ro om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.