Helt færdig:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.129 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. december 2012

MyLove E

Efter to gode dag hvor vi Søndag har været i Århus og se min søster danse og set min venindes skønne lille pige. Og i går lod jeg fisen blive hjemme hos mig. Det gik bare rigtig godt. Vi hygge rigtig meget:-)

Men i dag er jeg helt færdig, fryser har hovedpine ondt i maven og MEGA træt..

Puha det ret slemt at køre sådan om og ned..

Hvad gør i når i har de dage. Sparker i jer selv bagi og kommer i gang. eller ligger i jer under dynen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

wamse

Jeg er sygemeldt igen på mit studie, fordi jeg lige præcis har så meget udsving i, hvad jeg magter. Jeg har dage, hvor jeg er så meget positiv og jeg elsker at være sammen med andre, og så kan jeg dagen efter være angst, for at være sammen med andre mennesker. De dage kommer jeg ikke afsted, det er en umulighed for mig

Det er som om, at jeg bliver overstimuleret af at være sammen andre, fordi jeg hyper sanser andre menneskers tilstande, og kan slet ikke rumme mig selv derefter. Jeg bruger en dag på at komme "til mig selv" igen.

Er gået ud fra at det er psykisk du mener, da den ligger under denne her kategori 

Anmeld

18. december 2012

Mettefpigen

Blir under dynen, drikker noget varmt og ser en film... Andendagen sparker jeg mig selv op! God bedring til dig....

Anmeld

18. december 2012

Leneur

Tauf skriver:

Efter to gode dag hvor vi Søndag har været i Århus og se min søster danse og set min venindes skønne lille pige. Og i går lod jeg fisen blive hjemme hos mig. Det gik bare rigtig godt. Vi hygge rigtig meget:-)

Men i dag er jeg helt færdig, fryser har hovedpine ondt i maven og MEGA træt..

Puha det ret slemt at køre sådan om og ned..

Hvad gør i når i har de dage. Sparker i jer selv bagi og kommer i gang. eller ligger i jer under dynen ?

Laver en enkelt praktisk ting, så jeg ikke også kan dunke mig selv oveni hovedet med det.
Putter under dynen. Sover, læser en bog, er på nettet eller ser krimier på tv.
Træls du også er blevet ramt af det møg.

Anmeld

18. december 2012

Leneur

wamse skriver:

Jeg er sygemeldt igen på mit studie, fordi jeg lige præcis har så meget udsving i, hvad jeg magter. Jeg har dage, hvor jeg er så meget positiv og jeg elsker at være sammen med andre, og så kan jeg dagen efter være angst, for at være sammen med andre mennesker. De dage kommer jeg ikke afsted, det er en umulighed for mig

Det er som om, at jeg bliver overstimuleret af at være sammen andre, fordi jeg hyper sanser andre menneskers tilstande, og kan slet ikke rumme mig selv derefter. Jeg bruger en dag på at komme "til mig selv" igen.

Er gået ud fra at det er psykisk du mener, da den ligger under denne her kategori 

Årh Wamse, også sådan jeg har det. Hygger mig så meget ved det sociale men må betale et par dage efter på den konto.
Er ked af du er blevet sygemeldt igen.
Knus

Anmeld

18. december 2012

wamse

Leneur skriver:

Årh Wamse, også sådan jeg har det. Hygger mig så meget ved det sociale men må betale et par dage efter på den konto.
Knus

Er ked af at du har det på samme måde, for det er godt nok drænende

Anmeld

18. december 2012

Leneur

wamse skriver:

Er ked af at du har det på samme måde, for det er godt nok drænende

Det er det nemlig og det møg medicin virker ikke...

Anmeld

18. december 2012

MyLove E

wamse skriver:

Det er præcis sådan jeg også har det.

Jeg er også ked af du er blevet sygemeldt

Anmeld

18. december 2012

MyLove E

Mettefpigen skriver:

Blir under dynen, drikker noget varmt og ser en film... Andendagen sparker jeg mig selv op! God bedring til dig....

Tak:-) Nu har jeg været under dynen lidt. Så nu tror jeg at jeg heller må gå i bad og køre ind og købe de sidste julegaver :-)

Anmeld

18. december 2012

MyLove E

Leneur skriver:

Knus

Ja det er også sådan jeg har det. Kan godt lide at være ude sammen med andre. Men så er jeg også bare død i flere dage efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.