Hva synes I om det med "titler"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2008

Mor-jannie

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]william´s moar skriver:[/småt][/f] jeg syns billederene er vild klamme og det er synd (ved godt det er billedere) og mhs til titlen. hmm vis det havde været på mm.dk havde jeg noget toppen, syns mange af de bruger, så holder igen da er bange for og lave for mange, men hmm jeg syns det lyder lidt mærkeligt(?) krammer[/citat] Ehm... William'smoar: kan godt se du har det lidt svært ved det med bogstaver. Men jeg forstår altså ikke hvad du siger? Noget med toppen på MM, og de bruger? Ehm.. Mette - lost in translation [/citat] undskyld- mente: jeg syns ik det er en god ide. jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Rasmine

Men Willy. :)
Du skal ikke sige undskyld.
NU forstår jeg hva du mener.
Blev bare lige lidt forvirret.
:)

Anmeld

14. marts 2008

Mor-jannie

Mebach skriver:

Men Willy. :)
Du skal ikke sige undskyld.
NU forstår jeg hva du mener.
Blev bare lige lidt forvirret.
:)

okay:D

Anmeld

14. marts 2008

Sille

Syns de der høns er for klamme.. mega ubehageligt.. hvis det er humoristisk ment syns jeg det er en anelse syg humor... mht titlerne kan jeg slet ik se hva det skal bruges til.. det er vel temmelig ligegyldig hvor tit man er herinde....
-sille

Anmeld

14. marts 2008

BellaT

Jeg er faktisk ligeglad med om der er titler eller ej. På et tidspunkt når vi vel alle op på superhøne-suppehøne:D som Hunni så pænt formulerede det.
De der billeder er da ikke sjove! Er det mon meningen? Syg humor så:(!

Knus fra Helle...

Anmeld

14. marts 2008

Tynen

Miiikro skriver:

Jeg er faktisk ligeglad med om der er titler eller ej. På et tidspunkt når vi vel alle op på superhøne-suppehøne:D som Hunni så pænt formulerede det.
De der billeder er da ikke sjove! Er det mon meningen? Syg humor så:(!

Knus fra Helle...

Synes heller ikke de billeder var i kategorien "Sjov" hvis dette var meningen. De ser sgu ret lidende ud, de høns!

Har svaret derinde at jeg hellere vile have vi fik en "Rediger/Slet" knap, så vi kunne rette i indlæggene.
Jeg kommer altid i tanke om en ekstra ting efter jeg har trykket send :)

Trine

Anmeld

15. marts 2008

Mie A

Må sgi lige sige min menning også....
Er fuldstændig ligeglad med om der kommer titler eller ej... Det har jo ingen betydning what so ever for mig.
Og med hensyn til billederne... Så er det jo bare høns uden fjer.... Eller hvad? - Har da set værre ting i mit liv.

Mie

Anmeld

15. marts 2008

Rasmine

Mie Albrecht skriver:

Er fuldstændig ligeglad med om der kommer titler eller ej... Det har jo ingen betydning what so ever for mig.
Og med hensyn til billederne... Så er det jo bare høns uden fjer.... Eller hvad? - Har da set værre ting i mit liv.

Mie

Rigtig hjertelig go solskinsmorgen til dig også, Mie. :)
Hvordan går det med mavsen?

Anmeld

15. marts 2008

Mie A

Mebach skriver:

Mie Albrecht skriver:

Mie

Tak tak :) - og i lige måde

Kvalmen er rigtig begyndt at sætte ind - så er sgi ikke så frisk, som jeg kunne ønske.

Knus Mie - som tager til Lolland lige om lidt og er væk en HEL uge....

Anmeld

15. marts 2008

Rasmine

Mie Albrecht skriver:

Mebach skriver:

Mie Albrecht skriver:

Mie

Tak tak :) - og i lige måde

Kvalmen er rigtig begyndt at sætte ind - så er sgi ikke så frisk, som jeg kunne ønske.

Knus Mie - som tager til Lolland lige om lidt og er væk en HEL uge....

Føj da.
Havde du også kvalme de andre gange?

Gid jeg sku være væk en uge, trænger til at komme ud og oplever noget andet!
Go tur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.