Hva synes I om det med "titler"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. marts 2008

Rasmine

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Marco2

synes de billeder er totalt ulækre.

Gider ikke sådan noget med titler...

Anmeld

14. marts 2008

ka li ja

nej heller ikke mig, hvad var det da for nogle klamme billeder

Anmeld

14. marts 2008

Mikkelmusen

titler er fine nok.

jeg synes også billeder er ok, men problemet er bare at dem godkender Henrik ikke først. Så i princippet kan vi sætte de klammeste billeder ind og så håbe på der går længe før han opdager det?? Det synes jeg ikke så fedt ved det.

Anmeld

14. marts 2008

Rasmine

Chihuahuamus skriver:

titler er fine nok.

jeg synes også billeder er ok, men problemet er bare at dem godkender Henrik ikke først. Så i princippet kan vi sætte de klammeste billeder ind og så håbe på der går længe før han opdager det?? Det synes jeg ikke så fedt ved det.

Hunni, det tæmkte jeg også lige over.
Vil da hellere have valideret de billeder folk finder fluks fra nettet, fremfor ens psofilbilleder.
Når det er "ens egne" pics, styrer folk sig vel lidt?

Mette - lidt forarget over de klamme hønsebilleder.
Eller sagt på en anden måde: ikke lige min form for "humor"

Anmeld

14. marts 2008

Helle30

Tror nok folk skal moderere sig mht. billeder. Vi er jo ikke så anonyme hér, som man kan være på andre forums. - Ja, med mindre man opretter en falsk bruger. Problemet med billederne er vel ikke større, end at man anmelder det, man finder anstødeligt til Henrik. Det gælder vel for så vidt også tekst.

Hilsen Helle, som synes at hønsebillederne er... hmm. ganske overflødige

Anmeld

14. marts 2008

Anna-Rosa

Arj...come nu lige on.... Hvad skal det nu til for...Kan vi ikke bare bruge siden som den er, uden at det skal blive så avanceret... Syns sq også det er noget fis...og kan slet ikke se hvad eller hve det skal gavne...hm!

Bork bork:S

Anmeld

14. marts 2008

Nadi

Ad for nogle billeder!!!

Og jeg er heller ikke med på den med titler, synes det bliver alt for forvirrende.

-Nadia

Anmeld

14. marts 2008

Mor-jannie

jeg syns billederene er vild klamme og det er synd (ved godt det er billedere)
og mhs til titlen. hmm vis det havde været på mm.dk havde jeg noget toppen, syns mange af de bruger, så holder igen da er bange for og lave for mange, men hmm jeg syns det lyder lidt mærkeligt(?)

krammer

Anmeld

14. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]william´s moar skriver:[/småt][/f] jeg syns billederene er vild klamme og det er synd (ved godt det er billedere) og mhs til titlen. hmm vis det havde været på mm.dk havde jeg noget toppen, syns mange af de bruger, så holder igen da er bange for og lave for mange, men hmm jeg syns det lyder lidt mærkeligt(?) krammer[/citat] Ehm... William'smoar: kan godt se du har det lidt svært ved det med bogstaver. Men jeg forstår altså ikke hvad du siger? Noget med toppen på MM, og de bruger? Ehm.. Mette - lost in translation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.