Vandvorter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

Anja

Jonas har længe  - nogle mdr måske ½ år  -  haft nogle knopper/huddimser i knæhaserne og nu har han været hos lægen som siger, at det er vandvorter.

Elias har faktisk også de sidste par mdr fået 2 mærkelige knopper  - en i panden og en i siden. Når jeg googler det og får en beskrivelse af vandvorter, så lyder det af udseende som det de begge har. Det er smitsomt og da de ofte bader sammen, så har Jonas jo nok smittet Elias ....

Er der nogen, der har prøvet at børnene har haft vandvorter ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

Kaufie

Næææ...ikke ungerne, men jeg tror selv jeg har dem

Hos mig sidder de mellem fingrene og klør af og til - så er det ligesom de går i sig selv - men de "vågner" nemlig op når jeg har haft fingrene meget i vand. Har tidligere haft vandeksem, da jeg gjorde meget rent (studiejob)

Vidste ikke de smittede - får du så noget creme til dem eller?

Anmeld

12. juni 2009

Anja

Nej, de behandles ikke med mindre de er voldsomt genrende, så kan de fryses lige som alm vorter.

Det er en infektion i huden som går væk af sig selv efter 6 - 18 mdr !!! Synes det er voldsomt længe.

Anmeld

12. juni 2009

Kaufie

Efter at have googlet det synes jeg så heller ikke mit ligner vorter - så det er nok stadig "bare" vandeksem.

Anmeld

12. juni 2009

Lene76

Mille min den store på snart 5 år. har osse haft den på og omkring knæet og vupti så var det på begge ben.... Viktor har osse været så heldig at få 2 lige på maven. Min læge siger hvis de klør i dem så smitter væsken der er indeni.... men hun vil ik gør noget ved dem med mindre de sad et dumt sted.

Milles er tørret ud og helt væk, det gjorde de sidste sommer, viktors er osse ved at være væk men lægen sagde ca 1 år så er de helt væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.