Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja så døjer jeg igen med møg hård mave Og så kommer der lige et dumt spørgsmål i den forbindelse: kan det skade baby eller på anden måde påvirke baby at jeg presser så jeg er ved at kaste op?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
naomi skriver: ja så døjer jeg igen med møg hård mave Og så kommer der lige et dumt spørgsmål i den forbindelse: kan det skade baby eller på anden måde påvirke baby at jeg presser så jeg er ved at kaste op?
Spis lidt sveskegrød?
Du kan gøre det menneskeligt med knuste makroner og flødeskum
Hov - og nej, det kan ikke skade baby
Gardenia skriver: Spis lidt sveskegrød? Du kan gøre det menneskeligt med knuste makroner og flødeskum
ja jeg bliver vist nødt til at kaste mig ud i de svesker der Men det lyder nu meget lækkert med flødedkum Laver du dt selv eller?
Gardenia skriver: Hov - og nej, det kan ikke skade baby
ved det lyder dumt men er bange for at komme tilat presse baby ud Men bliver nødt til at arbejde sådan for sagen
naomi skriver: ja jeg bliver vist nødt til at kaste mig ud i de svesker der Men det lyder nu meget lækkert med flødedkum Laver du dt selv eller?
Jeg har heldigvis været skånet for omgangen...
Jeg ville nok lave det selv, det smager absolut bedst og skal man...
Jeg har googlet det og fandt den her: http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=6123
Så er det da bare at springe ud i det
Månsson skriver: Overhovedet ikke.. Men nøj det er træls.. Drop sveskerne og køb movikol eller laktuloce også spis masser af vandet frugt og drik godt med vand
Overhovedet ikke.. Men nøj det er træls.. Drop sveskerne og køb movikol eller laktuloce også spis masser af vandet frugt og drik godt med vand
har faktisk godt tænkt på movicol.. var bare i tvivl om man måtte bruge det under graviditet.. tak for alle inputs
Jeg tog magnesia mod forstoppelse da jeg var gravid.
Led også af forstoppelse under graviditeten.... Jeg tog HUSK, og det hjalp hvrtfald mig...Startede også med svesker, men ku ik blive ved med at spise dem hele tiden... :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128