Langsom stigning i HCG - andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.895 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. december 2012

WantingBaby2012

Nogen som har gennemført en graviditet, hvor hcg tallet ikke steg som hospitalets kurver viser er normalen? 

Mit hcg blev målt i 4+2 til 160 og nu 5+0 er den kun 348...  De kloge siger jo, at det gerne skulle fordobles hver 2. dag - og så ser det jo ikke for godt ud.. 

Øv øv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

come2

WantingBaby2012 skriver:

Nogen som har gennemført en graviditet, hvor hcg tallet ikke steg som hospitalets kurver viser er normalen? 

Mit hcg blev målt i 4+2 til 160 og nu 5+0 er den kun 348...  De kloge siger jo, at det gerne skulle fordobles hver 2. dag - og så ser det jo ikke for godt ud.. 

Øv øv....

Graviditetsuge hCG int.enh./L
Uge 3 5 – 50
Uge 4 40 – 1.000
Uge 5 100 – 5.000
Uge 6 600 – 10.000
Uge 7 – 8 1.500 – 100.000
Uge 9 – 10 16.000 – 200.000
Uge 11 – 14 12.000 – 300.000
Uge 15 – 26 24.000 – 55.000
Uge 27 - 40 6.000 – 48.000

Efter det her skema ser det da fint nok ud

Anmeld

17. december 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Min erfaringer desværre rigtig dårlig,så jeg kan ikke komme med en en solstråle historie.

Det skema en anden viser,kan du IKKE gå ud fra,det er på ingen måde retvisene,for hvordan klinikkerne vil have tallene skal se ud.

Jeg krydser finger for du bare har en langsom starter,men hvad siger klinikken? 

Anmeld

18. december 2012

WantingBaby2012

mea skriver:

Min erfaringer desværre rigtig dårlig,så jeg kan ikke komme med en en solstråle historie.

Det skema en anden viser,kan du IKKE gå ud fra,det er på ingen måde retvisene,for hvordan klinikkerne vil have tallene skal se ud.

Jeg krydser finger for du bare har en langsom starter,men hvad siger klinikken? 

Har desværre også meget svært ved at tro på, at dette ender ud med en baby... 

Klinikken siger at jeg ikke skal opgive håbet for de har haft andre som også har haft meget lav hcg og med blødning som alligevel har gennemført graviditeten... Har nu blødt siden i lørdags og skal først have taget ny bp på torsdag - hvor jeg dog bare håber... Men troen på det er der desværre ikke rigtig mere, så herhjemme er det kæresten der holder humøret oppe... 

Anmeld

18. december 2012

Camillos

WantingBaby2012 skriver:

Øv øv....

kender ikke tiæ det men  kan de ikke scanne dig?

Anmeld

18. december 2012

WantingBaby2012

Camillos skriver:

kender ikke tiæ det men  kan de ikke scanne dig?

Jeg var på klinikken i går morges, men det eneste de kunne gøre som måske ville give et mere sikkert svar på hvad der sker, var at tage en blodprøve. Og den viste sig jo så at hcg ikke var steget helt som det skulle... Men måske er jeg bare langsom om at danne hormonet, så derfor skal jeg have taget ny prøve på torsdag og scannes fredag. 

Det blir en lang jul 

Anmeld

18. december 2012

Christina :-)

WantingBaby2012 skriver:

Jeg var på klinikken i går morges, men det eneste de kunne gøre som måske ville give et mere sikkert svar på hvad der sker, var at tage en blodprøve. Og den viste sig jo så at hcg ikke var steget helt som det skulle... Men måske er jeg bare langsom om at danne hormonet, så derfor skal jeg have taget ny prøve på torsdag og scannes fredag. 

Det blir en lang jul 

Håber den sidder der stadig ! Éé det ikk kun meget du bløder?

Anmeld

18. december 2012

WantingBaby2012

Ungmor92!:-) skriver:

Håber den sidder der stadig ! Éé det ikk kun meget du bløder?

Altså jeg bløder ikke lige så meget som en normal mens, men bare det at jeg gør det, giver mig virkelig bange anelser. 

Kan bare slet ikke overskue hvis det allerede er slut 

Anmeld

18. december 2012

Christina :-)

WantingBaby2012 skriver:

Altså jeg bløder ikke lige så meget som en normal mens, men bare det at jeg gør det, giver mig virkelig bange anelser. 

Kan bare slet ikke overskue hvis det allerede er slut 

For den sidder:-)

Anmeld

18. december 2012

WantingBaby2012

Ungmor92!:-) skriver:

For den sidder:-)

Tak

Håber det hjælper... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.