Slutningen af min graviditet og mens ligende smerter?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.479 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Sas1990

Jeg er 39+4 i dag. Har termin på Torsdag den 20.12.2012 og siden i morges har jeg haft nogen smerter i maven der minder om mens smerter. Har ikke haft det før i min graviditet men har haft nogen slemme plukveer, når jeg har haft plukveer men de er ikke kommet så tit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Elgaard73

Hej....Altså jeg blev sat i gang med vedrop, så jeg ved ikke om veer føles anderledes, når de starter af sig selv... Men da mine veer kom igang, føltes de som mens smerter der bare blev stærkere og stærkere... Det føltes helt anderledes end de plukveer, som jeg havde haft rigtig mange af siden uge 20...Så måske er det begyndende veer du har...

Kram. Og held og lykke ( hvis det altså er veer...)

Anmeld

17. december 2012

Sas1990

Elgaard73 skriver:

Hej....Altså jeg blev sat i gang med vedrop, så jeg ved ikke om veer føles anderledes, når de starter af sig selv... Men da mine veer kom igang, føltes de som mens smerter der bare blev stærkere og stærkere... Det føltes helt anderledes end de plukveer, som jeg havde haft rigtig mange af siden uge 20...Så måske er det begyndende veer du har...

Kram. Og held og lykke ( hvis det altså er veer...)

tak for svaret, det ville ikke gøre noget hvis det er begynde veer

Anmeld

17. december 2012

Elgaard73

Sas1990 skriver:

tak for svaret, det ville ikke gøre noget hvis det er begynde veer

Nej, når først man er nået dertil hvor du er nu, så vil man gerne til at have det overstået... Og se det lille vidunder...

Jeg sender vestøv i din retning og håber du får en skøn fødsel...

Anmeld

17. december 2012

Sas1990

Elgaard73 skriver:

Nej, når først man er nået dertil hvor du er nu, så vil man gerne til at have det overstået... Og se det lille vidunder...

Jeg sender vestøv i din retning og håber du får en skøn fødsel...

tak det er jeg glad for

Anmeld

17. december 2012

Annette A

Min erfaring med menslignende smerter op til føsel har altid været positive. Oplevede det ved første fødsel og tredie fødsel.

Ved min tredie fødsel her i sidste uge da jeg var 38+2, startede det natten til mandag med murren og menslignende smerter. Natten til tirsdag mærkede jeg ingenting og troede så det ikke var noget alligevel. Men så natten til onsdag var den murren der igen og da jeg vågnede mellem 6-6.30 gik vandet. Det har været det eneste sikre tegn jeg selv har oplevet, så måske er det optakten til noget også for dig. Det kunne man da håbe..

Anmeld

17. december 2012

simone_jacobsen

Sas1990 skriver:

Jeg er 39+4 i dag. Har termin på Torsdag den 20.12.2012 og siden i morges har jeg haft nogen smerter i maven der minder om mens smerter. Har ikke haft det før i min graviditet men har haft nogen slemme plukveer, når jeg har haft plukveer men de er ikke kommet så tit.

Jeg er 36+2 og har haft disse kraftige menstruations smerter/kramper i mere end en uge. Min jordmor siger, at det er noget hovedet møver i bækkenet og kan være et tegn på at kroppen er ved at gøre sig klar - altså at livmoderhalsen er ved at forkorte og modne sig. Jeg fik samtidig afvide at disse smerter ikke havde noget med tegn på fødsels af gøre men bare var kroppen der forbereder sig..

Anmeld

17. december 2012

Sas1990

Kellie skriver:

Min erfaring med menslignende smerter op til føsel har altid været positive. Oplevede det ved første fødsel og tredie fødsel.

Ved min tredie fødsel her i sidste uge da jeg var 38+2, startede det natten til mandag med murren og menslignende smerter. Natten til tirsdag mærkede jeg ingenting og troede så det ikke var noget alligevel. Men så natten til onsdag var den murren der igen og da jeg vågnede mellem 6-6.30 gik vandet. Det har været det eneste sikre tegn jeg selv har oplevet, så måske er det optakten til noget også for dig. Det kunne man da håbe..

det ville i hvert fald ikke gøre noget, hvis det var tegn på fødsel.

Anmeld

17. december 2012

Sas1990

simone_jacobsen skriver:

Jeg er 36+2 og har haft disse kraftige menstruations smerter/kramper i mere end en uge. Min jordmor siger, at det er noget hovedet møver i bækkenet og kan være et tegn på at kroppen er ved at gøre sig klar - altså at livmoderhalsen er ved at forkorte og modne sig. Jeg fik samtidig afvide at disse smerter ikke havde noget med tegn på fødsels af gøre men bare var kroppen der forbereder sig..

når okay, men har ikke rigtgi haft det sådan før og hun er nede i bækkennet, hun står vist bare ikke helt fast endnu.

Anmeld

17. december 2012

Camillos

Sas1990 skriver:

Ja hos nogle starter veerne som stærke mens smerter der kommer i jag .. er det noget du kan tage tid på `?så er det nok veer .. .. ellers er det simpelthen fordi din bebs ligger langt nede i bækkenet nu og bare vil Uddd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.