Pletblødning - 8+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Anonym trådstarter

Godmorgen

Jeg er idag 8+2, og jeg bløder lidt on and off.. 

Jeg bløder, når jeg har været på nr.2 og når jeg f.eks har kastet op.. 

Jeg bløder frisk rødt blod, men når jeg har tørret det væk, så er der ikke mere.. 

Er der nogle der har prøvet det før? 

Tænker selv, at det kan være små blodkar, men ved squ ikke

Jeg har været til en selvbetalt tryghedsscanning, og der sagde damen, at der ikke var noget der tydede på blødning (dette ville kunne ses, som et mærkt væv et sted).. Og der var selvfølgelig hjerteblink

Håber at den bette har det fint derinde, men jeg bliver så nervøs, når jeg bløder...

RIGTIG GOD JUL 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

AnthonsMor

Hvis det kun er når du er på wc og laver stort og når du kaster op, så er jeg sikker på, at det er fordi dine blodkar er ekstremt sarte og derfor brister når du spænder musklerne i underlivet..

Men hvis du er meget nervøs, så synes jeg du skal ringe til din læge - bare for en sikkerheds skyld!

Jeg synes nu det lyder som nogle sarte blodkar, og du skal huske, at blodomløbet er forhøjet når man er gravid!

God jul!

Anmeld

17. december 2012

Sahara82

Slimhinderne er under en graviditet utroligt sarte og de små blodkar ved dem kan sagtens briste, men nu ikke for at lyde dum, men hvis det er efter nr 2, så kan det jo også være lidt blødning fra endetarmen. Typisk en hæmoride - helt ufarligt!

Men hvis jeg var dig ville jeg kontakte min læge. Ikke fordi de nødvendigvis kan gøre noget, men måske det kan give dig lidt ro i sindet!

Anmeld

17. december 2012

Camillos

Anonym skriver:

Godmorgen

Jeg er idag 8+2, og jeg bløder lidt on and off.. 

Jeg bløder, når jeg har været på nr.2 og når jeg f.eks har kastet op.. 

Jeg bløder frisk rødt blod, men når jeg har tørret det væk, så er der ikke mere.. 

Er der nogle der har prøvet det før? 

Tænker selv, at det kan være små blodkar, men ved squ ikke

Jeg har været til en selvbetalt tryghedsscanning, og der sagde damen, at der ikke var noget der tydede på blødning (dette ville kunne ses, som et mærkt væv et sted).. Og der var selvfølgelig hjerteblink

Håber at den bette har det fint derinde, men jeg bliver så nervøs, når jeg bløder...

RIGTIG GOD JUL 

blødte sådan i <4  uger fra uge 6-10 og sidder med prinssesen i armeme nu, men det er da ubehsgeligt og man bliver nervøs 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.