hvilken motion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2012

henh01

Kan I anbefale noget motion når man er gravid og har bækkenproblemer?

Havde forestillet mig at jeg skulle svømme 2-3 gange om ugen og så cykle en lille tur hver dag, men svømmehallen har lukket til efter nytår og vil gerne i gang nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Gardenia

henh01 skriver:

Kan I anbefale noget motion når man er gravid og har bækkenproblemer?

Havde forestillet mig at jeg skulle svømme 2-3 gange om ugen og så cykle en lille tur hver dag, men svømmehallen har lukket til efter nytår og vil gerne i gang nu!

Gå ture?

Det gjorde jeg, hunden i snor og musik i ørene og så derud af i et rask tempo

Anmeld

17. december 2012

henh01

Gardenia skriver:

Gå ture?

Det gjorde jeg, hunden i snor og musik i ørene og så derud af i et rask tempo

Det er en rigtig god ide, men ofte har jeg for ondt i bækkenet til at kunne gå stærkt.

Anmeld

17. december 2012

Gardenia

henh01 skriver:

Det er en rigtig god ide, men ofte har jeg for ondt i bækkenet til at kunne gå stærkt.

Jamen hvis du er på vej ud i noget bækkenløsning skal du da passe mere end godt på dig selv?

Hmm... Findes der ikke noget graviditets-yoga? Eller pilates?

Det er da noget du kan smække på dvd-maskinen og slukke hvis kroppen siger stop?

Anmeld

17. december 2012

henh01

Gardenia skriver:

Jamen hvis du er på vej ud i noget bækkenløsning skal du da passe mere end godt på dig selv?

Hmm... Findes der ikke noget graviditets-yoga? Eller pilates?

Det er da noget du kan smække på dvd-maskinen og slukke hvis kroppen siger stop?

Ja en træningsdvd er egentlig en god ide.

Jo jeg skal passe på mig selv, men motion er jo sundt, hvis man fidner den rigtige form

Anmeld

17. december 2012

(august)

Hej

Graviditetsyoga er rigtig godt og det kan både laves hjemme og ude hos forskellige yogainstruktører. 

Jeg havde også problemer med bækkenet og lavede yoga måske en gang om ugen + gik/legede med min ældste pige inden jeg fødte. Efter gik jeg til efterfødselstræning og laver både bækkenbunds-og knipeøvelser et par gange om ugen stadig. MEN resultatet er at der ingen problemer er idag 

God træning og håber ikke det bliver værre...husk at passe på dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.