Kan en bagoverbøjet livmoder give problemer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.154 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2012

KittyCatta

Nu er jeg ikke gravid, men det kommer jo nok en dag.

Jeg ved fra tidligere tider, at min livmoder er bagoverbøjet og ligger ovre i venstre side af kroppen. Det er muligvis et dumt spørgsmål, men tror I at det kommer til at have betydning for graviditeten senere hen?

Ved at det kan give problemer til scanninger osv., fordi at de har problemer med at finde livmoderen, men tænker mere over, om det måske vil give problemer i forbindelse med fødsel osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Lady Marion <3

Nææææ jeg har meget bagover bøjet livmoder hals og har aldrig haft problemer hverken at blive gravid , graviditeten eller fødslen

Anmeld

16. december 2012

Kamulla

jeg har en bagoverbøjet livmoderhals.. det eneste der var, er at de ikke vil lave hinde løsning på mig da det ikke vil hjælpe, kun gøre voldsomt ondt... jeg fødte på under 3t fra første ve... 

Anmeld

17. december 2012

Annette A

Har haft tre ukomplicerede graviditeter og fødsler med bagoverbøjet livmoder og ingen problemer med scanningerne og livmoderens synlighed.

Anmeld

17. december 2012

LHS

KittyCatta skriver:

Jeg ved fra tidligere tider, at min livmoder er bagoverbøjet og ligger ovre i venstre side af kroppen. Det er muligvis et dumt spørgsmål, men tror I at det kommer til at have betydning for graviditeten senere hen?

Ved at det kan give problemer til scanninger osv., fordi at de har problemer med at finde livmoderen, men tænker mere over, om det måske vil give problemer i forbindelse med fødsel osv. 

Altså jeg havde/ har MEGET bagoverbøjet livmoderhals og det tog os 10 mdr. at blive gravide (1. barn) og det er vist meget normalt. Jeg var til tidlig scanning i uge 8 (privat) og der havde vi heldigvis bestilt tid ved en jordemoder der scannede. Hun må nemlig scanne indvendigt. Baby eller livmoder kunne nemlig ikke ses fra en udvendig scanning. Så er glad for at vi betalte lidt mere og kom til en, der måtte scanne indvendigt. Ved nf scanningen startede hun med at scanne udvendigt og der lignede baby et foster på str. med et i uge 7, men da hun så scannede indvendigt, lå der en perfekt lille baby i uge 12 Derudover har jeg døjet med lidt smerter, men livmoderen rejser sig jo også under graviditeten.

Men dette er jo egentlig bare småting

Held og lykke med det

Anmeld

17. december 2012

Gardenia

KittyCatta skriver:

Ikke med graviditet. Men hold fast hvor gør det ondt at få foretaget celleskrabsundersøgelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.