At være lidt sød mod kæresten (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. december 2012

LilleSmølf

For at gøre en lang historie kort - jeg har været ingeting værd fra før testdag til i dag 15+4 og det går kun meget langsomt bedre.

Vi skrev under på lejekontrakten til lejligheden i august og havde lejligheden fra november. I mellemtiden går vi jo så lige hen og laver en fin lille bebs, hvilket jo gør at jeg som sagt har været mere død end levende.

Det har lidt bivirket at jeg har ligget på sofaen og været døende (ej, okay, men hvor kan man dog have det dårligt af så lykkelig en omstændighed!) mens kæresten har gjort alt andet: lavet mad, gjort rent, taget opvasken, købt ind, hentet mig ting og sager hele tiden, pusset og nusset om mig, hørt på mit konstante brok og de samme emner igen og igen og igen, holdt om mig og bare været der for mig. Og det uden det mindste klynk eller brok, fordi han faktisk gerne vil.

Han er så ubeskriveligt fantastisk og dejlig og jeg ved slet ikke hvordan jeg skal "betale ham tilbage", så at sige.

Jeg ved godt han gør det frivilligt og det er ikke fordi jeg vil "belønne" ham eller fordi han på nogen måde kræver noget, men jeg vil så gerne gøre noget for ham som tak, for det har virkeligt betydet meget, at jeg ikke har skulle tænke over alt muligt når jeg har nok i mig selv for tiden.

Desværre kan det bare ikke være noget "stort" fordi jeg har været uden for huset 5-6 gange i løbet af de sidste to måneder...

Har I nogle idéer til, hvad man kan gøre? Her til aften lavede jeg middag efter en af min mors opskrifter (og tre portioner røg meget hurtigt ned) så helst ikke det samme igen. Kan desværre ikke tage ham med ud at spise eller i bio eller lign. da der er langt nok ud til badeværelset.

Jeg har meget svært ved at finde på noget ordenligt der ikke kræver for meget energi fra min side så alle forslag vil blive meget varmt modtaget Det behøver ikke være stort og dyrt, så længe det siger tak og viser ham, at han er sat pris på (selvom jeg skam husker at sige det rigtigt ofte )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

JS<3

Årh, min kæreste ville sætte stor pris på en dejlig omgang massage. Tænd evt nogen stearin lys og gør det lidt hyggeligt. 

Anmeld

17. december 2012

Camillos

JS<3 skriver:

Årh, min kæreste ville sætte stor pris på en dejlig omgang massage. Tænd evt nogen stearin lys og gør det lidt hyggeligt. 

Anmeld

17. december 2012

nattergalen

Jeg vil aftale noget med hans ven uden han ved det, og så kan han blive hentet til en rigtig drenge/hygge aften hvor han kan slappe af..  

Anmeld

17. december 2012

LilleSmølf

Lyder godt, jeg skal se hvad jeg kan gøre (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.