Knib kvinde - knib!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

Mary

Jeg rødmer helt op i hårbunden!!! Lad nu være med at gøre som jeg; skynde sig ud af døren fordi at du bare SKAL nå den bus, og så når du ikke at tisse af inden selvom det trykker   Jeg løb, gjorde jeg, alt hvad remmer og tøj kunne holde, men ak.....blæren holdt ikke......... Det værste ved denne situation var, at jeg faktisk ikke mærkede det ske, men jeg kunne sørme godt mærke det da gik ind i bussen og rødmende sørgede for at sætte mig på et sæde helt alene, da man da med sikkerhed kunne lugte hvad jeg dog havde gjort!   Og så hør så lige her, for da jeg kommer hjem går det op for mig, at jeg har rendt rundt med en våd plamage på numsen så INGEN har været i tvivl om at jeg ikke har siddet på en våd bænk, men har tisset i bukserne   ........

Så KNIB!!!!!!! KNIB KNIB KNIB! 

Det er kraft***** alt for skægt til at jeg vil holde den historie for mig selv! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Astrid P

Åhr nej... Sjov historie, men for hulan! Godt du lige minder os om det, for jeg er godt nok alt for dårlig til at huske de der dumme knibeøvelser...

Så tak for reminderen

Anmeld

11. juni 2009

Lene76

hehe Maria du må vist se at komme igang med de knib
nu ved du hva du ska lave imorgen når det alligevel vil regne hele dagen

Go træning, hehe

Anmeld

12. juni 2009

Anja

-  sjov historie, Maria ! MEN også lidt sørgeligt og giver stof til eftertanke.

Anja, som sidder og kniiiiber lige nu

Anmeld

12. juni 2009

Tynen

Må jeg indskyde at lungebtetændelse/nysen/hosten over 3 uger med en bebs i maven heller ikke hjælper på sagerne

Shit, man er godt nok ikke ung længere....

Anmeld

12. juni 2009

Muffinmus

Ja, knib for dælen..det er altså pinligt at være utæt offentligt
Kan mærke jeg skal huske at knibe inden jeg nyser..he he, men ellers er det heldigvis ikke så slemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.