foranliggende moderkage, hvornår mærkede i liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. december 2012

ekebiv

Ja som overskriften siger, jer med foranliggende moderkage, hvornår mærkede i liv?
Jeg er i 19. uge og har endnu ikke mærket noget, i hvert fald ikke hvor jeg har været sikker. Det er 3. graviditet og kan tydeligt huske de første små blob de andre gange men der har moderkagen heller ikke ligget foran. Bliver bare lidt bekymret for om der stadig er liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Mor til Ella

ekebiv skriver:

Ja som overskriften siger, jer med foranliggende moderkage, hvornår mærkede i liv?
Jeg er i 19. uge og har endnu ikke mærket noget, i hvert fald ikke hvor jeg har været sikker. Det er 3. graviditet og kan tydeligt huske de første små blob de andre gange men der har moderkagen heller ikke ligget foran. Bliver bare lidt bekymret for om der stadig er liv

Ca uge 26 hvor jeg var nogenlunde sikker på at det var liv jeg kunne mærke

Anmeld

16. december 2012

ekebiv

Mor til Ella skriver:

Ca uge 26 hvor jeg var nogenlunde sikker på at det var liv jeg kunne mærke

Åh tak for det, gider ikke gå og være nervøs )

Anmeld

16. december 2012

Mor til Ella

ekebiv skriver:

Åh tak for det, gider ikke gå og være nervøs )

Tag du det bare helt roligt Det var i det hele taget meget begrænset hvad jeg mærkede, før de sidste 6 uger. Mærkede aldrig "voldsomme" spark og sådan.

Anmeld

16. december 2012

Michelle88

Jeg har også en foranliggende moderkage, og det er først nu hvor jeg er i uge 24 at jeg kan mærke liv.. Var meget bekymret da jeg var til scanning i uge 20, fordi jeg kunne læse at mange kunne mærke liv der.. Men min jordemoder sagde at hun havde været gravid tre gange hvor moderkagen lå foran, hvor hun først kunne mærke liv efter uge 23 alle gangene, så blev lidt mere rolig da det er mit første barn..

Anmeld

16. december 2012

Jeia

ekebiv skriver:

Jeg har haft foranliggende moderkage ved alle tre graviditeter, første gang mærkede jeg liv i uge 18 de andre gange i uge 16. Men efter hvad jeg har hørt/læst er tidligt ved foran liggende moderkage.

Anmeld

16. december 2012

2babygirls

ekebiv skriver:

Jeg mærkede liv allerede i uge 9+, og min familie og mand fik spark omkring uge 14-16.
Det forgik alt sammen helt nede ved skambenet.

Anmeld

16. december 2012

Frejsmor

Jeg havde også foranliggende moderkage da jeg ventede Frej, og jeg mærkede liv første gang(hvor jeg ikke var i tvivl) til MD-scanningen, mener det var ca. 19 fulde uger.. Det var så surrealistisk at ligge der på briksen og se ham sparke på skærmen og så samtidig mærke det for første gang, meget speciel følelse hehe..

Tror på ingen måde du skal være bekymret!

Anmeld

16. december 2012

ekebiv

Frejsmor skriver:

Jeg havde også foranliggende moderkage da jeg ventede Frej, og jeg mærkede liv første gang(hvor jeg ikke var i tvivl) til MD-scanningen, mener det var ca. 19 fulde uger.. Det var så surrealistisk at ligge der på briksen og se ham sparke på skærmen og så samtidig mærke det for første gang, meget speciel følelse hehe..

Tror på ingen måde du skal være bekymret!

ja det må ha været sjovt )

Anmeld

16. december 2012

Troldemommi

Uge 22 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.