Symptomer, ingen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. december 2012

minskat

Hej alle sammen .
Jeg er kun i uge 6, og har på intet tidspunkt haft kvamle, halsbrand og alt det andet. Har ømme bryster og er oppustet!

Er der nogle af Jer, som heller ikke have nogle symptomer igennem jeres graviditet, og samtidig var det hele som det skulle være ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Trinemn

Hej

ja, jeg havde kun en dag i uge 5 hvor jeg kastede op 2 gange (undskyld detaljen) , men havde ikke kvalme - ellers har jeg intet mærket til min graviditet og jeg er nu 30+5  

tillykke med din graviditet 

Anmeld

16. december 2012

Gardenia

minskat skriver:

Hej alle sammen .
Jeg er kun i uge 6, og har på intet tidspunkt haft kvamle, halsbrand og alt det andet. Har ømme bryster og er oppustet!

Er der nogle af Jer, som heller ikke have nogle symptomer igennem jeres graviditet, og samtidig var det hele som det skulle være ?

Jeg havde ikke et eneste symptom. Mine bryster føles som om de blev større, men det var først omkring uge 12 at de begyndte at vælte ud over bh-kanten. Mine bukser kunne jeg passe til uge 16, havde ikke nævneværdig kvalme.
Opdagede graviditeten fordi min mor blev ved med at påstå jeg var gravid, jeg tissede på pinden og der var 2 streger. Vores dreng er nu 2½ og lever i bedste velgående.

Mange, mange kvinder oplever absolut ingen symptomer på graviditet. Dem hører vi bare ikke så meget om, det er lidt nemt at glemme de problemfri når vi ser på hvad andre skal igennem.

Jeg tog 25 kg på, var træt og spiste konstant. Min kæreste siger jeg blev så blid som jeg aldrig har været før. Men oplevede ikke nævneværdige ting i alle 9 måneder

Anmeld

16. december 2012

mth1987

Trinemn skriver:

Hej

ja, jeg havde kun en dag i uge 5 hvor jeg kastede op 2 gange (undskyld detaljen) , men havde ikke kvalme - ellers har jeg intet mærket til min graviditet og jeg er nu 30+5  

tillykke med din graviditet 

Hold da op hvor har du været heldig jeg havde det meget skidt i alle ni mdr. 

Ku være rart at prøve noget andet 

Anmeld

16. december 2012

Hulubulu86

Jeg har prøvet det.

Jeg havde ikke nogen symptomer, eller jo jeg var træt, træt, træt, træt og mere træt. Jeg tabte mig i starten af graviditeten og min mave  blev fladere og fladere.

Jeg fandt ud af at jeg var gravid da han begyndte at sparke da jeg var 21-22 uger henne

Anmeld

16. december 2012

minskat

Gardenia skriver:

Jeg havde ikke et eneste symptom. Mine bryster føles som om de blev større, men det var først omkring uge 12 at de begyndte at vælte ud over bh-kanten. Mine bukser kunne jeg passe til uge 16, havde ikke nævneværdig kvalme.
Opdagede graviditeten fordi min mor blev ved med at påstå jeg var gravid, jeg tissede på pinden og der var 2 streger. Vores dreng er nu 2½ og lever i bedste velgående.

Mange, mange kvinder oplever absolut ingen symptomer på graviditet. Dem hører vi bare ikke så meget om, det er lidt nemt at glemme de problemfri når vi ser på hvad andre skal igennem.

Jeg tog 25 kg på, var træt og spiste konstant. Min kæreste siger jeg blev så blid som jeg aldrig har været før. Men oplevede ikke nævneværdige ting i alle 9 måneder

Dejligt at hører, at jeg ikke er den eneste .

Jeg er meget træt, men det kommer i hurtige perioder, hvor jeg lige pludselig bliver træt.
Jeg har en trykkende fornemmelse i maven hele tiden, og nogle gange niv og jag ..

Håber selvfølglig at min kvamle bliver væk! Det har jeg ikke lyst til ..
Og glæder mig så meget til at det bliver en babybule, og ikke bare en stor oppustet ballon om aftenen ..

Anmeld

16. december 2012

minskat

mth1987 skriver:

Hold da op hvor har du været heldig jeg havde det meget skidt i alle ni mdr. 

Ku være rart at prøve noget andet 

Puuuuuha.. Det lyder ikke rart.. Der er jo nogle der er mere uheldige end andre hiihi

Anmeld

16. december 2012

Victoria2013

minskat skriver:

Hej alle sammen .

Jeg har/havde det præcis som dig... har været oppustet med voksende ømme bryster - og så har jeg kunne mærke ekstra træthed. Jeg var også lidt svimmel i starten, men det er gået over nu. Men kvalme, det bruger kvinderne i vores familie vist heldigvis ikke

Anmeld

16. december 2012

minskat

Kia2013 skriver:

Jeg har/havde det præcis som dig... har været oppustet med voksende ømme bryster - og så har jeg kunne mærke ekstra træthed. Jeg var også lidt svimmel i starten, men det er gået over nu. Men kvalme, det bruger kvinderne i vores familie vist heldigvis ikke

Uhh, det er skønt Hvis bare det kun er kvalmen der bliver væk, så er jeg glad !

Men det kan allerede mærkes på arbejdet, at det er hårdt, især når man bliver meget træt hen af aftenen.
Og så er jeg sulten heeeeele tiden!!

Anmeld

16. december 2012

Victoria2013

minskat skriver:

Uhh, det er skønt Hvis bare det kun er kvalmen der bliver væk, så er jeg glad !

Men det kan allerede mærkes på arbejdet, at det er hårdt, især når man bliver meget træt hen af aftenen.
Og så er jeg sulten heeeeele tiden!!

Jeg har også en tendens til at blive sulten hele tiden... det er dog ikke så slemt som det har været. I et par uger var jeg nærmest sulten en gang i timen, det var godt nok irriterende

Krydser fingre for du også slipper for kvalmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.