Plejeprodukter under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Papillon

Jeg leder efter en liste over stoffer, man bør undgå under graviditet. Tidligere har jeg set en på babykemi.dk, men i dag har siden slet ikke virket. Ved ikke om det er midlertidigt eller permanent. Vil høre, om der er andre steder, man kan se det? Har forsøgt at søge lidt på nettet, men kan ikke finde en fuldkommen liste.

Derudover vil jeg gerne spørge, hvor meget I har gjort ud af at vælge parfume og anden kemi fra under graviditeten og evt. erfaringer i den forbindelse? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

LR85

sst.dk, altså sundhedsstyrrelsens hjemmeside. 

Og ellers spørg din jordemoder. 

Du skal jo egentlig bare gå efter de svanemærker produkter, astma-allergiforbundets mærke er jo også virkelig godt. 

Anmeld

16. december 2012

LR85

Kitkat92 skriver:

Jeg leder efter en liste over stoffer, man bør undgå under graviditet. Tidligere har jeg set en på babykemi.dk, men i dag har siden slet ikke virket. Ved ikke om det er midlertidigt eller permanent. Vil høre, om der er andre steder, man kan se det? Har forsøgt at søge lidt på nettet, men kan ikke finde en fuldkommen liste.

Derudover vil jeg gerne spørge, hvor meget I har gjort ud af at vælge parfume og anden kemi fra under graviditeten og evt. erfaringer i den forbindelse? 

Jeg droppede parfumen og købte foundation fra Nilens jord. 

Brugte NEUTRAL vaskemiddel og alm mascara og lidt andet Make up. 

Anmeld

18. december 2012

Papillon

Tak for svar

Jeg har været inde på sundhedsstyrelsens hjemmeside, og det eneste jeg kan finde, er et link til babykemi.dk - der stadig ikke virker.

Jeg er ikke gravid, så er ikke tilknyttet en jordemoder. Ville bare gerne forberede mig inden graviditeten. Ved godt at man bare skal vælge svanemærket og sådan, men nu har jeg en nyåbnet ansigtscreme og to halvtomme flasker shampoo/balsam, som jeg lige ville se efter, om jeg kunne bruge op

Make-up går jeg slet ikke med til hverdag, og vi bruger i forvejen svanemærket vaskemiddel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.