Danielles natflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

Sweet1978

Har tidligere haft en tråd under "ordet er frit" om hvornår jeg skulle stoppe med at give hende en vælling med i seng til at falde i søvn på. Men nu tror jeg faktisk at problemmet har løst sig selv, efter hunhar været syg gider hun den ikke rigtig mere, hun drikker i al fald kun det halve, så nu får hun halv portion så længe vi har pulver og så er det slut. "KOLD TYRKER".

Men dem der har givet flaske hvornår stoppede/stopper i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Mie A

Vi stoppede da Simon var et år gammel - hvorfor ikke bare stoppe nu, hvis hun alligevel ikke er interesseret i den??

Anmeld

11. juni 2009

Plysbjørnen

vi stoppede da Laura var 10 mdr... Jeg ville også stoppe nu, når hun ikke gider den mere...

Anmeld

11. juni 2009

Plysbjørnen

Forresten hvordan laver du det vælling? er det det der færdigblandede købepulver?? eller hjemmelavet???

Anmeld

11. juni 2009

Sweet1978

Det er købe pulver og hun plejede at drikke så meget at det var ret dyrt så vi har købt hjem, da det var på tilbud. Så har ca. 2 pakker og synes det er synd at smide det ud. Så kan hun også blive trappet lidt ned, men overvejer da klart jeres bemærkninger...

Anmeld

12. juni 2009

Marco2

Det er laaaaang tid siden vi holdt op med aftenflsaken.
Det er så lang tid siden at jeg ikke engang kan huske hvornår vi stoppede.
Men det har nok være omkring 1-års alderen...

AG

Anmeld

12. juni 2009

Chris H

Vi stoppede også med aftenflasken for 1 års tid siden. Til sidst fik hun så lidt at hun alligevel bare blev sur når der ikke var mere, og så kunne vi jo lige så godt lade være.

Anmeld

12. juni 2009

Anja

Elias fik sin sidste flaske da han var 11 mdr. Jeg synes ikke at børn, der kan drikke af kop behøver sutteflasker.

Anmeld

12. juni 2009

Louise mortil4

Liv og Lærke stoppede med deres da de var 10 mdr, der drak de så godt af kop at de lige så godt kunne få deres mælk af kop. De gad heller ikke flasken efter at de havde vret syge så der stoppede vi med det. 

Hvis duhar 2 pakker endnu, så er der da til en hel del flaser der endnu, hva med bare at sælge dem eller forære dem til nogen du kender med små børn der får vælling, sys da det er med at lytte til hendes signaler når hun ikke rigtig vil den mere. 

Anmeld

12. juni 2009

Sweet1978

mortil4 skriver:

Liv og Lærke stoppede med deres da de var 10 mdr, der drak de så godt af kop at de lige så godt kunne få deres mælk af kop. De gad heller ikke flasken efter at de havde vret syge så der stoppede vi med det. 

Hvis duhar 2 pakker endnu, så er der da til en hel del flaser der endnu, hva med bare at sælge dem eller forære dem til nogen du kender med små børn der får vælling, sys da det er med at lytte til hendes signaler når hun ikke rigtig vil den mere. 

Kender ikke rigtig nogen med børn i den alder, men vil da kraftig overveje om vi bare skal stoppe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.