Ondt for neden uge 36+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.604 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. december 2012

LHS

Hej Allesammen

Jeg er gravid og i uge 36+, så nu er det ikke længe til at vi skal se den lille. Jeg har dog de sidste par dage døjet med ondt ved skambenet, som om hun prøver at mase sig ud. Jeg får plukveer af indenting - hvilket vel er meget normalt - de gør ikke ondt men spænder bare lidt. Maven er også sunket lidt. Men nu er jeg lidt nervøs for at jeg måske føder før tid?  Er det nogle der har oplevet noget lignende og var det tegn på fødsel eller er det bare fordi det hele er ved at give sig derinde?

Forsat god søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

simone_jacobsen

LHS skriver:

Hej Allesammen

Jeg er gravid og i uge 36+, så nu er det ikke længe til at vi skal se den lille. Jeg har dog de sidste par dage døjet med ondt ved skambenet, som om hun prøver at mase sig ud. Jeg får plukveer af indenting - hvilket vel er meget normalt - de gør ikke ondt men spænder bare lidt. Maven er også sunket lidt. Men nu er jeg lidt nervøs for at jeg måske føder før tid?  Er det nogle der har oplevet noget lignende og var det tegn på fødsel eller er det bare fordi det hele er ved at give sig derinde?

Forsat god søndag

Måske denne tråd kan hjælpe dig lidt??

https://www.baby.dk/debat/202482pi1/graviditet/foed sel--hvornaar.aspx

Kan selv informere om, at jeg har MEGET ondt i hele den nedere region men blev scannet i fredags - og mærket på indvendig - og der er ikke noget der som sådan er klart hos mig..

Anmeld

16. december 2012

simone_jacobsen

LHS skriver:

Hej Allesammen

Forsat god søndag

Kan selv informere om, at jeg har MEGET ondt i hele den nedere region men blev scannet i fredags - og mærket på indvendig - og der er ikke noget der som sådan er klart hos mig..

Anmeld

17. december 2012

LHS

simone_jacobsen skriver:

Tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.