Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Anonym trådstarter

er der nogen derude som har nogle gode råd til kvalme? 

pt står den på kiks, de der akupunktur armbånd, cultura drik og cola.

håber på en der der har mirakel kuren  

det er desværre ikk kun morgen kvalme men 24 timer i døgnet hvilket også gør at jeg ikk sover særligt godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

da jeg var gravid døjet jeg osse med kvalme hele tiden på mig hjelp det lidt at drikke lidt æble juce og marie kiks og så spiste jeg lidt kiks inden jeg stod ud af sengen om morgen 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

da jeg var gravid døjet jeg osse med kvalme hele tiden på mig hjelp det lidt at drikke lidt æble juce og marie kiks og så spiste jeg lidt kiks inden jeg stod ud af sengen om morgen 

Æble juice har jeg ikk prøvet endnu men kiks hjælper ikk helt det store her  

Anmeld

16. december 2012

Møller

Husker tydeligt den frygtelige kvalme, jeg havde ikke morgenkvalme men eftermiddags og aftenskvalme. Det hjalp at småspise i løbet af dagen specielt mandler hjalp mig.

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Møller skriver:

Husker tydeligt den frygtelige kvalme, jeg havde ikke morgenkvalme men eftermiddags og aftenskvalme. Det hjalp at småspise i løbet af dagen specielt mandler hjalp mig.

Jeg er desværre så uheldig at det er konstant kvalme havde jeg også første gang. 

Jeg prøver også med mandler men heller ikk det hjælper, syntes det er lidt øv hvis jeg ska være sengeliggende i flere mdr pga svær kvalme denne gang også

har indtil videre prøvet at små spise i løbet af hele dagen og er da blevet til i alt 2 boller, nogle mandler og en cultura drik. 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Møller skriver:

Jeg er desværre så uheldig at det er konstant kvalme havde jeg også første gang. 

Jeg prøver også med mandler men heller ikk det hjælper, syntes det er lidt øv hvis jeg ska være sengeliggende i flere mdr pga svær kvalme denne gang også

har indtil videre prøvet at små spise i løbet af hele dagen og er da blevet til i alt 2 boller, nogle mandler og en cultura drik. 

Anmeld

16. december 2012

Lund18

Jeg døjer også med morgen kvalme og aften kvalme.

Jeg har stor glæde af ristet brød og ananas (både frugt og som saftevand) Men puuh hvor er der også bare meget som ikke dufter godt og som bare ikke skal i nærheden af mig da, hehe.

Anmeld

16. december 2012

Møller

Jeg ville nok førsøge med alternativ behandling, hvis jeg blev gravid igen. Havde kvalme 4 mdr. med nr. 2 det var gyseligt og jeg føler virkelig med jer. Jeg fik hjælp til at blive gravid af en zoneterapeut/akupunktør, hun har senere sagt at hun også kunne have hjulpet  med kvalmen. Måske var det noget at forsøge ?? 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Møller skriver:

Jeg ville nok førsøge med alternativ behandling, hvis jeg blev gravid igen. Havde kvalme 4 mdr. med nr. 2 det var gyseligt og jeg føler virkelig med jer. Jeg fik hjælp til at blive gravid af en zoneterapeut/akupunktør, hun har senere sagt at hun også kunne have hjulpet  med kvalmen. Måske var det noget at forsøge ?? 

Jeg har overvejet akupunktur og vil gi alt en chance. Men jeg har hørt at der nogen steder er tilknyttet akupunktur til fødselsstedet, så skal lige ha hørt om det. 

tog en test i fredags efter et par dages kvalme så har ikke været til læge endnu, måske de har nogle forslag.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.