gode råd til at fortælle faren samt familie om graviditet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Anonym trådstarter

Er gravid ( terminen siger august 2013)

Så skøn og er så glad

men jeg er tom for ideer omkring hvordan jeg skal fortælle min mand, søskende, og familien om det.

vil i fortælle hvordan i gjorde og hvornår???? eller kom gerne med gode råd, alt tages imod med kys hånd

hilsen en kommende mor til 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Så skøn og er så glad

men jeg er tom for ideer omkring hvordan jeg skal fortælle min mand, søskende, og familien om det.

vil i fortælle hvordan i gjorde og hvornår???? eller kom gerne med gode råd, alt tages imod med kys hånd

Han var over ved hans mor og imens tog jeg en test enda på hans datters føzdag 7/10:-) og den var positiv og Sage prøv og gå op på badeværelse der havede jeg lå den:-) og det tog lidt så kom han ned igen og smilede og kyssede mig og Sage det gik stærkt :-) var i 1 hug:-) sådan gjorde jeg :-)

Anmeld

16. december 2012

FrkZier

Så skøn og er så glad

til min kæreste, ringede jeg bare og fortalte det efter jeg havde testet positiv- til min mor sage jeg det efter NF og sagde også bare: jeg er gravid..

til min far (som jeg ikke så ofte snakker med) sendte jeg et scannings billede fra NF hvor jeg skrev:

hej morfar

jeg glæder mig rigtig meget til at møde dig ca 1 Maj 2013

indtil da ligger jeg og vokser mig stor inde i min mors mave

kærligst dit kommende barnebarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.