Fååårrrk, de er lækre OG dyre de legehuse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.105 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. marts 2008

Rasmine

http://hjminihuse.com.

Vi skal have et legehus i år, og sad lige og surfede...
Pheew... Selvom Lars skal ha en GO slat penge tilbage, bliver det nok ikke lige såan ét.
ØV, men de er godt nok fine.

Hvem har et link til legehuse, som er til at betale sig fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

ka li ja

neeeeej stråtægt legehus og hundehus. fuck det er sød mand!!!!!

Anmeld

14. marts 2008

Rasmine

Ja men, tjek lige prisen!!!

Anmeld

14. marts 2008

ka li ja

hold da kæft! slap helt af så er de dæmer da også betalt hva!!!!

Anmeld

14. marts 2008

Mikkelmusen

Vildt! Den sige brugte jeg i en del af mit projekt på teknisk design grundforløbet... Vi skulle nemlig lave tegninger og alting til et legehus/lille hus. Og samtidige overholde alle regler osv.:)

Anmeld

14. marts 2008

Ny mor

Ja, de er godt nok søde og ville være sjove at have i haven - jeg har før været inde og lure på siden :) Her bliver det nu Peter der bygger et - og det skal bygges så det kan bruges til hønsehus, når drengene bliver for store til det ;)
Ellers har de vist nogle i Silvan!!!!
kh Birgitte (praktisk mum...)

Anmeld

14. marts 2008

Helle30

Jeg ved, hvad vi gør. Vi holder en workshopweekend sammen og bygger vores egne legehuse. Vi kan da lave dem mindst ligeså flotte/søde;)(C)

- Helle, som godtnok er praktisk anlagt, meeeeen

Anmeld

14. marts 2008

Ny mor

Ha, Helle, det kunne da være for fedt :D :D :D Men så skulle der være ingen adgang for mænd - i allefald Peter - han kan ikke tåle at se mig med værktøj uden at skulle blande sig >(
Birgitte

Anmeld

14. marts 2008

Anna-Rosa

Jeg har også godt set de dersen lækre villaer, men bilka havde altså et legehus her for ikke så lang tid siden, som var fem eller sekskantet...og så vidt jeg husker kunne man selv male det. Det var altså også lidt fint og lidt noget andet.:)

Anmeld

19. maj 2009

lars66

Vi har købt et kvalitets træ legehus fra Eventyr Leg. Det er dyrt, men i det lange løb, tror vi, at det godt betale sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.