Babyværelse allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Jupiter

Ja nu kunne jeg altså ikke holde mig fra det længere!

Har haft en masse baby ting liggende i et skab og på loftet, og det var meningen at det skulle "på plads" når vi nærmede os terminen (som jo først er d. 18. maj!?!).

Men men men.... Jeg vågnede i morges, kiggede ind på lille pigens værelse og KUNNE BARE IKKE holde mig væk

Så nu er det meste pakket ud og sat på plads på værelset, der er lavet baby-skuffe i køkkenet, og den smule tøj og sengetøj jeg har, er lagt pænt på hylder i skabet!

Er der andre end mig som måske er liiige tidligt nok ude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Eliza

Busted.  vi flyttede 1. Nov og han kom 17 feb. Værelset stod klar allerede o start november. 

Hvis ik vi var flyttet var jeg sikkert os gået igang endnu tidligere. 

Anmeld

16. december 2012

Jupiter

Eliza skriver:

Busted.  vi flyttede 1. Nov og han kom 17 feb. Værelset stod klar allerede o start november. 

Hvis ik vi var flyttet var jeg sikkert os gået igang endnu tidligere. 

Kanon, så føler jeg mig ikke helt alene

Anmeld

16. december 2012

Leyla94

Jupiter skriver:

Kanon, så føler jeg mig ikke helt alene

Hihi, jeg har altså også bare lyst til at gøre baby værelset klar allerede nu..Men min mand synes jeg skulle vente i nu

Skal føde til juli...Vi vil gerne flytte så tror nok det er derfor han vil have at vi skal vente.

Anmeld

16. december 2012

FrkZier

Jupiter skriver:

Ja nu kunne jeg altså ikke holde mig fra det længere!

Har haft en masse baby ting liggende i et skab og på loftet, og det var meningen at det skulle "på plads" når vi nærmede os terminen (som jo først er d. 18. maj!?!).

Men men men.... Jeg vågnede i morges, kiggede ind på lille pigens værelse og KUNNE BARE IKKE holde mig væk

Så nu er det meste pakket ud og sat på plads på værelset, der er lavet baby-skuffe i køkkenet, og den smule tøj og sengetøj jeg har, er lagt pænt på hylder i skabet!

Er der andre end mig som måske er liiige tidligt nok ude?

haha :p

jeg har termin 1. Maj og er ikke i nærheden af noget der kunne hedde babyværelse klar, eller ja heller ej babyklar - har puslebord og lidt tøj

Anmeld

16. december 2012

Benjamins'mor

Jeg lavede babyværelset i november/december 2010. Fødte januar 2011.

Anmeld

16. december 2012

Jupiter

Vi skal have gæsteværelse kombineret med babyværelse de første år, så det er begrænset hvad jeg kan gøre med møbler osv.

Så jeg synes ikke jeg har overdrevet

Glæder mig bare til hun kommer, og så går tiden vel lidt hurtigere når man er beskæftiget

Anmeld

16. december 2012

ekebiv

Jeg har alting fra de foregående 2 børn og værelse får den bette ikke de første mange måneder, de bruger det jo ikke alligevel Det bliver nok også kombineret med "mit" værelse de første par år hvor de alligevel kun bruger det til at sove i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.