Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Min kæreste og jeg har været i gang med PB siden august, dog er intet sket endnu. Nu er jeg så kommet der til hvor jeg har glemt at skrive de sidste menstruationsdage ned, og jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg sidst havde mens.. øv øv.. Og problemet er egentlig at jeg altid har kunne mærke når min mens og ægløsning var på vej, eller var der, og det kan jeg ikke mere. Meget mærkeligt. 

Nu ved jeg så ikke helt hvad jeg skal gøre. For jeg aner ikke om jeg skulle have haft det, om det er på vej, eller om der er noget tid til det endnu.. 

Hvad ville i gøre? Jeg håber nogle vil svare mig, trods der nok ikke er noget at gøre, andet en vente.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hejsa. 

Min kæreste og jeg har været i gang med PB siden august, dog er intet sket endnu. Nu er jeg så kommet der til hvor jeg har glemt at skrive de sidste menstruationsdage ned, og jeg kan simpelthen ikke huske hvornår jeg sidst havde mens.. øv øv.. Og problemet er egentlig at jeg altid har kunne mærke når min mens og ægløsning var på vej, eller var der, og det kan jeg ikke mere. Meget mærkeligt. 

Nu ved jeg så ikke helt hvad jeg skal gøre. For jeg aner ikke om jeg skulle have haft det, om det er på vej, eller om der er noget tid til det endnu.. 

Hvad ville i gøre? Jeg håber nogle vil svare mig, trods der nok ikke er noget at gøre, andet en vente.. 

man kan som regl altid finde ud af ca hvornår man havde sin mens, hvis man tænker lidt - da jeg var i tvivl tænkte jeg:

ok hvad lavede jeg sidst? var jeg til en fødselsdag? var jeg ude at shoppe? jeg kom så i tanke om jeg var på stranden, og vidste at jeg havde været på stranden sådan ca midt juli så det var der jeg sidst havde haft min mens..

Anmeld

15. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Hejsa. 

Hvis du tænker mht testdag så ville jeg bare teste når der var symptomer på graviditet.. Jeg har aldrig ku regne med noget og ha derfor aldrig haft testdag som sådan men har testet når jeg havde det på fornemmelsen også eller med en uges mellemrum til jeg havde et svar der var til at regne med

Anmeld

15. december 2012

Mettefpigen

Hvis det ikk hjælper at tænke, så skriv dagens dato ned og hvis du ikk har fået det om en uge eller 2 så tag en test...

Anmeld

15. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Hejsa. 

Ellers kan du vel prøve at tælle frem fra der, hvor du sidst kan huske, du havde din mens, og hvor mange dage der ca. er i en cyklus.. 

VED du f.eks. at du havde sidste mens 1. august og en cyklus på 28 dage, så ville du forvente næste mens d. 19, og det ville være 5. mens siden august.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.