Er der nogen som mkommer fra Hornslet, eller kender byen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

AMtrier

Profilbillede for AMtrier
Sally-Slingshot skriver:

Hmm, jeg synes det har været slemt de sidste par år. Men det er primært drenge mellem 17-21 år, men den gruppe af mennesker er også ved at blive voksne.. jeg har været teenager der, hvilket var ok men kunne godt have tænkt mig det anderledes.. kender dog mange med små børn der, som elsker byen og ikke mærker til kriminaliteten. Der er et godt sammenhold og mange ambitioner om at gøre det til en attraktiv by, det er det også. Den har bare, som så mange andre steder, en "ghetto". Jeg vil gerne anbefale byen til småbørnsfamilier :-)

Det lyder ikke til at være lige så slemt som i Århus hvor vi har boet noget tid nu
har også hørt at der skulle være mange børnefamilier derude, og det er et rigtig godt plus nu hvor vi selv ønsker os så inderligt at få børn !
Håber ikke at jeg kommer til at mærke noget til kriminalitet så
men det håber man vel aldrig

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. december 2012

Savannah

AMtrier skriver:

NNeNej

Det lyder ikke til at være lige så slemt som i Århus hvor vi har boet noget tid nu
har også hørt at der skulle være mange børnefamilier derude, og det er et rigtig godt plus nu hvor vi selv ønsker os så inderligt at få børn !
Håber ikke at jeg kommer til at mærke noget til kriminalitet så
men det håber man vel aldrig

Nej, det kan slet ikke sammenlignes med århus. I forhold til århus er der ingen kriminalitet..
Du skal ihvertfald ikke være bekymret, det skal nok blive godt :-) Jeg tror det afhænger meget af forældrene, hvor meget kriminalitetet, man som barnet, kommer til at se.. er sikker på der er mennesker i hornslet der kun mærker til hærværk på offentlige steder.. igen, den samme gruppe af drenge, der laver det. Jeg har nok bare været en del af den årgang, hvor det var værst. Min gode ven, som er 4 år ældre end mig - også opvokset i Hornslet, har ikke mærket til kriminalitet, heller ikke som teenager.. :-)

Anmeld

15. december 2012

AMtrier

Profilbillede for AMtrier
Sally-Slingshot skriver:

Nej, det kan slet ikke sammenlignes med århus. I forhold til århus er der ingen kriminalitet..
Du skal ihvertfald ikke være bekymret, det skal nok blive godt :-) Jeg tror det afhænger meget af forældrene, hvor meget kriminalitetet, man som barnet, kommer til at se.. er sikker på der er mennesker i hornslet der kun mærker til hærværk på offentlige steder.. igen, den samme gruppe af drenge, der laver det. Jeg har nok bare været en del af den årgang, hvor det var værst. Min gode ven, som er 4 år ældre end mig - også opvokset i Hornslet, har ikke mærket til kriminalitet, heller ikke som teenager.. :-)

Det lyder i hvert fald beroligende.
selvfølgelig kommer vi ikke udenom at der altid vil være nogle rødder, de er jo alle steder.
Nu går der jo længe inden jeg har børn som så er teenagere, men det er da et udgangspunkt som det er nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.