Er der nogen som mkommer fra Hornslet, eller kender byen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.749 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. december 2012

AMtrier

Profilbillede for AMtrier
Hej Piger

Min mand og jeg, har købt et hus i Hornslet. lidt af en chance at tage, når vi ikke kender byen, men den ligger simpelthen så godt i forhold til familie og arbejde..
Jeg kommer selv fra Grenå og min mand fra Egå, vi har boet i Århus længe, men har besluttet os for at købe hus og få vores egen "base"

Men vi kender som sagt ikke byen, eller nogen som bor der, og jeg håber der findes nogle rare sjæle herinde, som måske kan fortælle mig lidt om den?
både i forhold til samfundet, men også for kommende børn

på forhånd tak

Kram Anne-Mette

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. december 2012

Nadia&Daniel

AMtrier skriver:

Hej Piger

Min mand og jeg, har købt et hus i Hornslet. lidt af en chance at tage, når vi ikke kender byen, men den ligger simpelthen så godt i forhold til familie og arbejde..
Jeg kommer selv fra Grenå og min mand fra Egå, vi har boet i Århus længe, men har besluttet os for at købe hus og få vores egen "base"

Men vi kender som sagt ikke byen, eller nogen som bor der, og jeg håber der findes nogle rare sjæle herinde, som måske kan fortælle mig lidt om den?

på forhånd tak

Kram Anne-Mette

Er selv fra Egå (bor dog på Sjælland nu) - men mine forældre bor tæt på Hornslet (de bor i hvert fald under samme postnummer) - jeg kender ikke super meget til byen, men det jeg kender til er super hyggeligt.. Synes I har taget en god chance og glæder mig en til update hvordan I synes om det..

Anmeld

14. december 2012

AMtrier

Nadia&Daniel skriver:

Er selv fra Egå (bor dog på Sjælland nu) - men mine forældre bor tæt på Hornslet (de bor i hvert fald under samme postnummer) - jeg kender ikke super meget til byen, men det jeg kender til er super hyggeligt.. Synes I har taget en god chance og glæder mig en til update hvordan I synes om det..

Ville til hver en tid helst bo i egå.. men med de huspriser så vil jeg hellere længere ud, hvor man får noget for pengene hehe

jeg har også kun hørt godt om byen, så glæder mig rigtig meget til at komme dertil, og se hvad det bringer

vi flytter først ud i huset til maj, da der skal sættes nyt tag på inden, og det er jo ikke til i det her vejr. men skal nok komme med en update

Anmeld

14. december 2012

2babygirls

Profilbillede for 2babygirls
Madeleine 10.10.10 Anemone 06.02.13
AMtrier skriver:

Hej Piger

på forhånd tak

Kram Anne-Mette

Jeg bor i Løgten, men har hørt rigtig godt om hornslet skolen og så handler jeg tit derude
Jeg tror det er et rigtig hyggeligt samfund, sikkert ligesom i min lille bondeby

Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Daisypath Anniversary tickers

Anmeld

15. december 2012

Savannah

Jeg er vokset op i Hornslet, du er velkommen til at spørge om hvad som helst :-)

Anmeld

15. december 2012

AMtrier

Baby2påvej skriver:

Jeg bor i Løgten, men har hørt rigtig godt om hornslet skolen og så handler jeg tit derude
Jeg tror det er et rigtig hyggeligt samfund, sikkert ligesom i min lille bondeby

Vi overvejede faktisk også løgten men det blev så Hornslet

Håber i hvert fald det bliver godt

Anmeld

15. december 2012

AMtrier

Sally-Slingshot skriver:

Jeg er vokset op i Hornslet, du er velkommen til at spørge om hvad som helst :-)

Jamen tak

Kunne godt tænke mig at vide hvordan det er med kriminalitet derude ?

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

AMtrier skriver:

Hej Piger

på forhånd tak

Kram Anne-Mette

jeg bor der ikke selv - men har en veninde der bor der, og har besøgt hende der, det er godt nok lige lidt for øde til min smag, men ellers en hyggelig lille by

Anmeld

15. december 2012

Savannah

AMtrier skriver:

Jamen tak

Kunne godt tænke mig at vide hvordan det er med kriminalitet derude ?

Hmm, jeg synes det har været slemt de sidste par år. Men det er primært drenge mellem 17-21 år, men den gruppe af mennesker er også ved at blive voksne.. jeg har været teenager der, hvilket var ok men kunne godt have tænkt mig det anderledes.. kender dog mange med små børn der, som elsker byen og ikke mærker til kriminaliteten. Der er et godt sammenhold og mange ambitioner om at gøre det til en attraktiv by, det er det også. Den har bare, som så mange andre steder, en "ghetto". Jeg vil gerne anbefale byen til småbørnsfamilier :-)

Anmeld

15. december 2012

AMtrier

FrkZier skriver:

jeg bor der ikke selv - men har en veninde der bor der, og har besøgt hende der, det er godt nok lige lidt for øde til min smag, men ellers en hyggelig lille by

jaa det er godt nok en lille by Men hele min dag forløber inde i Århus, så tror det bliver meget rart at være et andet sted når jeg så endelig er hjemme

Men vil indrømme der skulle meget tænkeri til før jeg besluttede mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.