3300...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

vanessa

Var til jordmoder i dag....hun fik det til at bebse vejet 3300 det bare så vildt....
Da ingen af os er store mennesker....HVAD SKER DER...
Så vil jeg bare føde lige nu og her......for vil ikke føde en over 4 kg...så ender det måske med kejsersnit...DET VIL JEG IKKE HAVEEr noget narvøs for hvad tiden bringer og hvornår hun vil hun.
Er i uge 37+4 ...så det kan godt nå at blive en kæmpe baby....snøft.

vanessa...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Lone Jakobsen

en ting undrer mig lidt.... hvorfor bekymrer det dig så meget om den lille sku veje over 4 kg?
har du fået afvide at dit bækken er smalt? for ellers er 4 kg jo ikke normalt grund til at overveje kejsersnit.
men din utålmodighed kan jeg kun alt for godt sætte mig ind i... synes de sidste par uger er længere end de første 8 mdr
mange tanker
Lone 37+3

Anmeld

11. juni 2009

vanessa

det rigtig at man godt kan føde normalt ..hvis bebse ikke er over 4 kg....men det kan hun jo godt nå at blive over 4 kg.....men ved godt at det jo kun er et godt og sundt tegn at hun vejer så meget allerede...
det er svært ikke at lade vær med at tænke for meget på fødselsen nu.....det kan jo ske når som helst....
Selv om natten drømmer jeg om det...

vanessa

Anmeld

11. juni 2009

A.

man skal tlid ta´det med gram salt..det passer ikke så tit ellers skulle jeg have en kæmpe baby

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

Min JM har sagt, hvis barnet vejer over 4 kg, må man ikke føde selv... Det er højst sandsynlig forskelligt fra JM til JM...

Anmeld

11. juni 2009

vanessa

Det har jeg også skrevet...hvis hun vejer 4 kg kan man føde selv, men er det over 4 kg så er det kejsersnit.....

Anmeld

11. juni 2009

Valle81

Hmm,

Vil bare sige, at det de skønner til er altså ikke altid rigtigt:0)

Dagen før jeg fødte fik jeg at vide af JM at hun vejede omkrin 3600-3700 gram. Hun vejede så 3120:0)

Anmeld

11. juni 2009

vanessa

ved godt det med forbehold......men derfor kan man jo godt blve noget paf....når hun skønnet bebse til at være 3300...
Men nu må jeg se hvor stor hun er ...når hun kommer ud...

Anmeld

11. juni 2009

jannie

hej
tror altså ikke man skal hænge sig alt for meget i det der så længe bebsen er sund og rask. vores magnus var sat til at veje 4200 gram og vejede 4180. der var ikke snak om kejsersnit eller noget. og at han måske var lidt større end gennemsnittet ved fødslen tror jeg ikke man skal lægge så meget i. nu har jeg jo indtil videre kun født den ene gang så har ikke noget at sammenligne med, men jeg syntes bestemt ikke det var så slemt som alle havde gjort det til...
ja gu gjorde det da ondt, men alle de der kvinder man har set på tv som ligger og skriger i vildskab så jeg altså ikke noget til...
jeg kan da helt sikkert komme i tanke om det jeg hellere ville end at ligge der og have veer, men det er bestemt det værd

held og lykke med det,
du skal se det var nok ikke så slemt som frygtet når det først er ovre.

varme tanker,

jannie 19+4

Anmeld

11. juni 2009

Betina88

Hejsa ..

Jeg kan godt forstå at du er nervøs over din graviditet , men man må jo tage det som det er om babyen vejer 4 kg eller lidt mere ..

Men jeg skal først føde sidst i juli måned .. Så der er god tid med mig ..

Betinsen

33+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.