Frugt/grønt kasser til sit hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

B&J

skrivemaskine skriver:

Aarstiderne... Vi er så glade for det, og glæder os altid til onsdag, hvor kassen står udenfor vores dør, når vi kommer hjem om eftermiddagen. Der ligger altid et lille hæfte med opskrifter på de grøntsager der er med i kassen, og beskrivelser på de lidt sjældnere grøntsager. Vores kost bliver helt klart mere varierende, fordi vi bliver "tvunget" til at spise grøntsager vi ellers måske aldrig ville have købt. Fx kvæde, hvor i alverden skulle vi have købt den, og hvordan skulle vi have kommet på ideen...? Når kassen er kommet, laver vi madplan udfra indholdet til hele ugen, indtil næste kasse kommer. 

Ej hvor fantastisk det lyder da spænde især det med opskrifterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Studerendemor

B&J skriver:

Ej hvor fantastisk det lyder da spænde især det med opskrifterne

Det er nemlig fantastisk. Deres hjemmeside er også super. Meget lækre og sunde opskrifter. Grøntsagerne er så lækre, vi gider næsten ikke spise en alm tomat fra supermarkederne længere, efter vi har smagt dem fra Aarstiderne. Du kan selv vælge hvor ofte, I vil have kasserne, og skulle det alligevel ikke være noget for jer, sender I bare en mail. Det er intet problem, at opsige abonnementet. 

Også servicen er i top. Selv da posten i sidste uge ikke kunne komme frem pga sne, så kom Aarstidskassen...

Anmeld

16. december 2012

B&J

skrivemaskine skriver:

Det er nemlig fantastisk. Deres hjemmeside er også super. Meget lækre og sunde opskrifter. Grøntsagerne er så lækre, vi gider næsten ikke spise en alm tomat fra supermarkederne længere, efter vi har smagt dem fra Aarstiderne. Du kan selv vælge hvor ofte, I vil have kasserne, og skulle det alligevel ikke være noget for jer, sender I bare en mail. Det er intet problem, at opsige abonnementet. 

Også servicen er i top. Selv da posten i sidste uge ikke kunne komme frem pga sne, så kom Aarstidskassen...

Hold da helt op da

hvad for en kasse har i??? hvis jeg må spørge

Anmeld

16. december 2012

Studerendemor

B&J skriver:

Hold da helt op da

hvad for en kasse har i??? hvis jeg må spørge

Vi får KUK-kassen, som er uden kartofler og frugt, fordi vi har haft så meget i haven, at vi næsten ikke har kunnet nå at spise det. Men det er jo slut nu, så vi har ændret det til mixkassen fra næste uge. Det glæder vi os rigtig meget til at prøve

Anmeld

16. december 2012

B&J

skrivemaskine skriver:

Vi får KUK-kassen, som er uden kartofler og frugt, fordi vi har haft så meget i haven, at vi næsten ikke har kunnet nå at spise det. Men det er jo slut nu, så vi har ændret det til mixkassen fra næste uge. Det glæder vi os rigtig meget til at prøve

det lyder spænde kuk kassen

Anmeld

16. december 2012

Studerendemor

B&J skriver:

det lyder spænde kuk kassen

Anmeld

16. december 2012

asphodel

Vi prøvede Årstiderne i en kort overgang, men det var ALT for dyrt og hver eneste uge var der noget dårligt i kassen, som jeg så skulle klage over. De var flinke nok til at refundere, men jeg gider ikke skulle gennem alt det besvær hver gang. Nogle gange skiftede de grøntsager ud (fordi de havde fået for lidt hjem), så de "spændende" grøntsager blev til nogle helt almindelige, og så synes jeg det kunne være lige meget.

Vi fik en grøntsagskasse, hvor der skulle være grøntsager til 2-3 personer i en uge. Det var der bestemt ikke. Én avocado til 2-3 personer? Dét tror jeg ikke.

De har en fin hjemmeside og jeg kan godt finde på at kigge på deres opskrifter, men jeg køber aldrig fra dem igen.

Anmeld

16. december 2012

B&J

asphodel skriver:

Vi prøvede Årstiderne i en kort overgang, men det var ALT for dyrt og hver eneste uge var der noget dårligt i kassen, som jeg så skulle klage over. De var flinke nok til at refundere, men jeg gider ikke skulle gennem alt det besvær hver gang. Nogle gange skiftede de grøntsager ud (fordi de havde fået for lidt hjem), så de "spændende" grøntsager blev til nogle helt almindelige, og så synes jeg det kunne være lige meget.

Vi fik en grøntsagskasse, hvor der skulle være grøntsager til 2-3 personer i en uge. Det var der bestemt ikke. Én avocado til 2-3 personer? Dét tror jeg ikke.

De har en fin hjemmeside og jeg kan godt finde på at kigge på deres opskrifter, men jeg køber aldrig fra dem igen.

nej det kan jeg godt se det er da ikke til 2-3 personer sådan en advokado....

nej det er ogsåd et jeg frygter, for når man selv køber frugt her hjemme holder det til en uge og nogle gange mere og der er det frisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.