Frugt/grønt kasser til sit hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. december 2012

B&J

Hej nogle her hjemme der får sendt sådan en kasse ud og kender i et firma evt og er i tilfreds?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

KarinOM

Vi får en frugtkasse fra Årstiderne hver 14. dag. Det er lidt dyrt, men til gengæld for man gode økologiske varer og en super service! 

De bærer vores kasse op på 4. sal, og der har aldrig været bøvl med leveringen! Heller ikke da vi i en ferie ringede og bad om at få kassen kørt ud til et sommerhus i stedet :-)

Det er også super nemt på deres hjemmeside at ændre kasse eller at afmelde den i en periode...eller at bestille ekstra varer hvis man skal have fest eller lign.

Har oplevet to gange på ca 2,5 år at der var en dårlig frugt med. Det skrev vi så bare til dem, og prisen var uden videre modregnet på næste regning.

Så alt i alt er vi meget tilfredse :-)

Anmeld

14. december 2012

B&J

KarinOM skriver:

Vi får en frugtkasse fra Årstiderne hver 14. dag. Det er lidt dyrt, men til gengæld for man gode økologiske varer og en super service! 

De bærer vores kasse op på 4. sal, og der har aldrig været bøvl med leveringen! Heller ikke da vi i en ferie ringede og bad om at få kassen kørt ud til et sommerhus i stedet :-)

Det er også super nemt på deres hjemmeside at ændre kasse eller at afmelde den i en periode...eller at bestille ekstra varer hvis man skal have fest eller lign.

Har oplevet to gange på ca 2,5 år at der var en dårlig frugt med. Det skrev vi så bare til dem, og prisen var uden videre modregnet på næste regning.

Så alt i alt er vi meget tilfredse :-)

det lyder bare super godt den side hopper jeg lige ind og kigger lidt på for det lyder som en gode og super side

Anmeld

14. december 2012

MHB

Vi har tidligere fået fiskekasser og grøntkasser fra skagenfood og var meget godt tilfredse.

Nu får vi kasser i ny og næ fra aarstiderne, hovedsageligt måltidskasser/vegetarkassen og vi er meget tilfredse! 

Anmeld

14. december 2012

B&J

MHB skriver:

Vi har tidligere fået fiskekasser og grøntkasser fra skagenfood og var meget godt tilfredse.

Nu får vi kasser i ny og næ fra aarstiderne, hovedsageligt måltidskasser/vegetarkassen og vi er meget tilfredse! 

mange tak det lyder som en god side den årstiderne

Anmeld

16. december 2012

jydeinden

B&J skriver:

Hej nogle her hjemme der får sendt sådan en kasse ud og kender i et firma evt og er i tilfreds?????

jeg ville også sige aarstiderne.. men der er dog to små minusser ved dem synes jeg, dels synes jeg man skal være noget hurtig til at spise frugten, og dels synes jeg nogen gange at det bliver lidt for meget æbler og pærer, men hvis man elsker de to frugter er det jo bare super

Anmeld

16. december 2012

B&J

jydeinden skriver:

jeg ville også sige aarstiderne.. men der er dog to små minusser ved dem synes jeg, dels synes jeg man skal være noget hurtig til at spise frugten, og dels synes jeg nogen gange at det bliver lidt for meget æbler og pærer, men hvis man elsker de to frugter er det jo bare super

Vi er gode til at spise frugt men desværre ikke æbler og pære det er nok et stort minus her hjemme.....

Anmeld

16. december 2012

Ka+Ma=Be

Jeg får mixkassen fra aarstiderne hver 14. dag og har været rigtig glad for den. Melder den dog fra i noget tid, da meget af salaten er noget vi ikke får brugt så ofte her i vintersæsonen. Men der er mange lækre sæsonvarer, det er økologisk og så er det ikke vanvittig dyrt :-)

Anmeld

16. december 2012

B&J

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg får mixkassen fra aarstiderne hver 14. dag og har været rigtig glad for den. Melder den dog fra i noget tid, da meget af salaten er noget vi ikke får brugt så ofte her i vintersæsonen. Men der er mange lækre sæsonvarer, det er økologisk og så er det ikke vanvittig dyrt :-)

nemlig det er jo det, det var for hvis vi fik en mix kasse jamen så vil vi nogle gange få nogle grøntsager man skulle tænke lidt over hvad man skulle lave ud af dem så man ikke bruger de samme hele tiden og frugt er vi meget glade for her hjemme

Anmeld

16. december 2012

Studerendemor

B&J skriver:

Aarstiderne... Vi er så glade for det, og glæder os altid til onsdag, hvor kassen står udenfor vores dør, når vi kommer hjem om eftermiddagen. Der ligger altid et lille hæfte med opskrifter på de grøntsager der er med i kassen, og beskrivelser på de lidt sjældnere grøntsager. Vores kost bliver helt klart mere varierende, fordi vi bliver "tvunget" til at spise grøntsager vi ellers måske aldrig ville have købt. Fx kvæde, hvor i alverden skulle vi have købt den, og hvordan skulle vi have kommet på ideen...? Når kassen er kommet, laver vi madplan udfra indholdet til hele ugen, indtil næste kasse kommer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.