Har fået taget æg ud i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Selvom det er vildt ærgeligt at skulle igennem et forsøg til, så er det bestemt rart at vide, at der er den mulighed

Min frustration kom jo også af, at jeg troede at det var helt slut, selvom der ikke var nogen der blev befrugtet, men synes nu stadig at det er rimelig dårlige odds med kun 2 æg.

Vi må vente til i morgen og se hvad der sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Nessie

Kofoed. skriver:

Åh hvor jeg håber det går godt denne gang, Daniel bliver så sød en storebror.

Det håber jeg, han vil i hvert fald have godt af at få en søskende

Anmeld

16. december 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Kan godt forstå du var skuffet søde men du må tro på det er nok!
Og dejligt med en sygeplejerske som kender til det, så føler man sig forstået på en helt speciel måde!

Nu er det snart mandag. Jeg krydser alt hvad jeg kan. Xxxxxxx

Tak, der er vist behov for alle de krydsede fingre vi kan fremskaffe denne gang

Jeg var meget skuffet, men fik også at vide at det er normalt at danne færre og færre æg, jo flere gange man er i hormonbehandling, så jeg er åbenbart ganske normal

Vi venter spændt og ser hvad der sker i morgen, ellers må vi jo på den igen

Anmeld

17. december 2012

La´chrissen

Hvordan er det gået med dig i dag, undgik i et opkald. Krydser for i intet har hørt og du er ved at forberede dig til kl 13

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

Jeg håber det er gået godt i dag, og at der var to perfekte æg, så du kan komme afsted til ægoplægning i dag

Anmeld

17. december 2012

Nessie

La´chrissen skriver:

Hvordan er det gået med dig i dag, undgik i et opkald. Krydser for i intet har hørt og du er ved at forberede dig til kl 13

Vi var afsted til kl. 13

Vi havde begge regnet med en opringning i morges, så var egentlig lidt overraskede da vi ikke hørte noget.

Men den største overraskelse fik vi da laboranten kom ind og fortalte at de begge var blevet befrugtede og meget flotte.
Var helt rundt på gulvet

Skal teste 2. januar........... Der er jo FRYGTELIG længe til

Anmeld

17. december 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Jeg håber det er gået godt i dag, og at der var to perfekte æg, så du kan komme afsted til ægoplægning i dag

Det gik rigtig godt i dag

2 flotte æg på hver 8-celler
Total overraskelse, da vi begge havde regnet med at vi ville få en opringning i morges

Nu venter vi bare spændt på at det skal blive den 2. januar, så jeg kan teste

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Vi var afsted til kl. 13

Vi havde begge regnet med en opringning i morges, så var egentlig lidt overraskede da vi ikke hørte noget.

Men den største overraskelse fik vi da laboranten kom ind og fortalte at de begge var blevet befrugtede og meget flotte.
Var helt rundt på gulvet

Skal teste 2. januar........... Der er jo FRYGTELIG længe til

Jubiiiii hvor er det fantstisk! Nej hvor var det en dejlig opdatering! Jeg alt hvad jeg kan for en god testdag! Og ja ventetiden er uendelig!

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Det gik rigtig godt i dag

2 flotte æg på hver 8-celler
Total overraskelse, da vi begge havde regnet med at vi ville få en opringning i morges

Nu venter vi bare spændt på at det skal blive den 2. januar, så jeg kan teste

Hold nu op, 8 celler, jeg tror jeg havde et på tre og et på to celler, og det gik jo godt!

Sikke nogle fine æg! Stort tillykke

Anmeld

17. december 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Hold nu op, 8 celler, jeg tror jeg havde et på tre og et på to celler, og det gik jo godt!

Sikke nogle fine æg! Stort tillykke

JA, jeg har da også mistænkt manden for at have hørt forkert, men han holder nu på hun sagde 8-celler

Laboranten så da også enormt tilfreds ud med at skulle aflevere dén besked i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.