Har fået taget æg ud i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Øv, det kan jeg godt forstå! Vi ønsker jo de aller bedste betingelser. Men mon ikke lægerne ved, hvad de snakker om. Jeg satser i hvertfald på at al den gode kvalitet ligger i de to æg

Vi håber. Ellers sagde de at det ikke talte som forsøg, hvis der ikke blev nogen til oplægning, og det hjalp da lidt på humøret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

I dag var det så tid til at vi skulle op og have taget æg ud.

Kom ud af døren på en lidt træls måde, da Daniel selvfølgelig intet ville og skreg højt uanset hvad vi gjorde. Men afsted kom jeg da med ham, og han var glad, da han først var kommet i børnehave.

Hjem og hente manden, og så afsted til klinikken.

Det var ikke slemt at få taget æg ud, der var kun 4 follikler, og der kom kun 2 æg ud af dem.

Må indrømme at jeg i min morfindøs tudede af bare skuffelse. Har aldrig haft så få æg før.

Sygeplejersken har selv været i behandling, og satte sig roligt ned og snakkede med mig om det. Kunne godt forstå jeg var skuffet, men hun mente stadig der var en god chance, for jeg danner gode æg.
Det hjælper lidt at tale med de sygeplejersker der slev har været hele turen igennem, for de ved 100% hvilke følelser man går igennem.

Nu skal vi bare vente til mandag. Er ingen af dem befrugtet ringer de inden 8.30, og vi får så et nyt forsøg.
Ringer de ikke skal vi op og have lagt æg tilbage kl. 13.

En update fra mig. Jeg vil ønske jer alle en god weekend

Åhh søde... Vi havde også kun 4 æg første gang, og tudede også! Så det er du bestemt ikke alene om!

Man bliver så skuffet! Det var faktisk grunden til, at de lavede ICSI anden gang, fordi chancen er større for gode æg ved det, og der er l jo allerede

Jeg for at et af de fire æg er guldægget

Rigtig god weekend og så håber jeg ikke l får en opringning på mandag

Heldigvis får l endnu et forsøg, hvis der ikke er nogle af æggene der kan bruges, hjælper det lidt, eller er det ingen trøst for jer?

Anmeld

15. december 2012

Nessie

Åhh søde... Vi havde også kun 4 æg første gang, og tudede også! Så det er du bestemt ikke alene om!

Man bliver så skuffet! Det var faktisk grunden til, at de lavede ICSI anden gang, fordi chancen er større for gode æg ved det, og der er l jo allerede

Jeg for at et af de fire æg er guldægget

Rigtig god weekend og så håber jeg ikke l får en opringning på mandag

Heldigvis får l endnu et forsøg, hvis der ikke er nogle af æggene der kan bruges, hjælper det lidt, eller er det ingen trøst for jer?

Sygeplejersken forstod mig heldigvis godt, men sagde med det samme at jeg danner gode æg, så chancerne er gode.

Men der var kun 2(!!) æg, det er altså frygtelig lidt.

Jeg troede at det var helt slut efter denne gang, så nok også derfor jeg tog lidt på vej.
Det hjalp helt sikkert da hun sagde at det ikke talte med, hvis der ikke var æg til oplægning. (Det har vi jo aldrig prøvet, så havde glemt alt om det).

Vi blev tilbudt at blive ringet op idag, og få en status, men det havde vi ikke lyst til. Så vi venter til mandag og ser om vi bliver ringet op.

Rigtig god weekend til dig også

Anmeld

15. december 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Sygeplejersken forstod mig heldigvis godt, men sagde med det samme at jeg danner gode æg, så chancerne er gode.

Men der var kun 2(!!) æg, det er altså frygtelig lidt.

Jeg troede at det var helt slut efter denne gang, så nok også derfor jeg tog lidt på vej.
Det hjalp helt sikkert da hun sagde at det ikke talte med, hvis der ikke var æg til oplægning. (Det har vi jo aldrig prøvet, så havde glemt alt om det).

Vi blev tilbudt at blive ringet op idag, og få en status, men det havde vi ikke lyst til. Så vi venter til mandag og ser om vi bliver ringet op.

Rigtig god weekend til dig også

Der var ikke æg til oplægning første gang hos os, to blev fejlbefrugtet og to havde ikke delt sig, for jeg danner ikke særlig gode æg men nej det talte ikke som et forsøg! Så det trøstede!

Kan godt forstå, at det med at du havde regnet med, at dette var sidste gang du skulle i gang med hormoner og alt det der følger med!

Det er sådan en lang ventetid, men det er jo desværre en del af gamet!

Jeg håber så meget for jer, at et af æggene er bare er helt perfekt! Og så fint at du laver gode æg, så er der en chance

Jeg sender alt mulig held og lykke i jeres retning!

Anmeld

15. december 2012

sus73

Krydser fingre for en god besked på mandag

Anmeld

15. december 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Vi håber. Ellers sagde de at det ikke talte som forsøg, hvis der ikke blev nogen til oplægning, og det hjalp da lidt på humøret

Selvom det er vildt ærgeligt at skulle igennem et forsøg til, så er det bestemt rart at vide, at der er den mulighed

Anmeld

15. december 2012

Kofoed.

Åh hvor jeg håber det går godt denne gang, Daniel bliver så sød en storebror.

Anmeld

16. december 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

I dag var det så tid til at vi skulle op og have taget æg ud.

Kom ud af døren på en lidt træls måde, da Daniel selvfølgelig intet ville og skreg højt uanset hvad vi gjorde. Men afsted kom jeg da med ham, og han var glad, da han først var kommet i børnehave.

Hjem og hente manden, og så afsted til klinikken.

Det var ikke slemt at få taget æg ud, der var kun 4 follikler, og der kom kun 2 æg ud af dem.

Må indrømme at jeg i min morfindøs tudede af bare skuffelse. Har aldrig haft så få æg før.

Sygeplejersken har selv været i behandling, og satte sig roligt ned og snakkede med mig om det. Kunne godt forstå jeg var skuffet, men hun mente stadig der var en god chance, for jeg danner gode æg.
Det hjælper lidt at tale med de sygeplejersker der slev har været hele turen igennem, for de ved 100% hvilke følelser man går igennem.

Nu skal vi bare vente til mandag. Er ingen af dem befrugtet ringer de inden 8.30, og vi får så et nyt forsøg.
Ringer de ikke skal vi op og have lagt æg tilbage kl. 13.

En update fra mig. Jeg vil ønske jer alle en god weekend

Kan godt forstå du var skuffet søde men du må tro på det er nok!
Og dejligt med en sygeplejerske som kender til det, så føler man sig forstået på en helt speciel måde!

Nu er det snart mandag. Jeg krydser alt hvad jeg kan. Xxxxxxx

Anmeld

16. december 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Der var ikke æg til oplægning første gang hos os, to blev fejlbefrugtet og to havde ikke delt sig, for jeg danner ikke særlig gode æg men nej det talte ikke som et forsøg! Så det trøstede!

Kan godt forstå, at det med at du havde regnet med, at dette var sidste gang du skulle i gang med hormoner og alt det der følger med!

Det er sådan en lang ventetid, men det er jo desværre en del af gamet!

Jeg håber så meget for jer, at et af æggene er bare er helt perfekt! Og så fint at du laver gode æg, så er der en chance

Jeg sender alt mulig held og lykke i jeres retning!

Tak skal du have, vi må se hvad der sker i morgen

Anmeld

16. december 2012

Nessie

sus73 skriver:

Krydser fingre for en god besked på mandag

Tak, det er der vist brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.