Yay!! :d kiiiig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Helloo

Yaaaaay!! 

Har endelig vasket tøjet! Også er der 39 dage til hans ankomst 38+5. Det jo vildt! 

Fik også pakket tasken til lille mand.. 

Har pakket 4 langærmet bodys : 2 i str 50, og de andre 2 i str 56.

Så har jeg pakket 4 natdragter i str 56. Og et sæt tøj til hjemturen. 

Tror i det er nok? Skal være indlagt 3-5 dage. 

Også tænkte jehg på noget: Skal han ha strømper på indenunder natdragterne?  De er jo med fødder? 

Kraaaam en lykkelig men træææææt kommende moar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Guldimaven

Jeg vil lige tage lidt flere bodys med.. Fordi de må ikke bruge ble, før de har tisset første gang og sådan en stofble er altså ikke god til at holde på afføringen.  Jeg vil ikke give ham strømper inden under natdragten, det har min søn i hvert fald aldrig fået.

Anmeld

14. december 2012

Helloo

Guldimaven skriver:

Jeg vil lige tage lidt flere bodys med.. Fordi de må ikke bruge ble, før de har tisset første gang og sådan en stofble er altså ikke god til at holde på afføringen.  Jeg vil ikke give ham strømper inden under natdragten, det har min søn i hvert fald aldrig fået.

Tusind tak. Det vil jeg straks pakke med. Anede ikke det med bleen 

Anmeld

14. december 2012

L&V

Louise17 skriver:

Yaaaaay!! 

Har endelig vasket tøjet! Også er der 39 dage til hans ankomst 38+5. Det jo vildt! 

Også tænkte jehg på noget: Skal han ha strømper på indenunder natdragterne?  De er jo med fødder? 

Jeg ville klart ta strømper, evt strømpebukser til hjemturen og flere bodyer med

Anmeld

14. december 2012

Guldimaven

Louise17 skriver:

Tusind tak. Det vil jeg straks pakke med. Anede ikke det med bleen 

nej, det anede jeg nemlig heller ikke.. og det sorte tjære lignende afføring sådan et nyfødt barn har, er bare ikke lige sådan at fjerne..  Så vådservietter er også en god ting, de havde de i hvert fald ikke på det patient holtel jeg var på.

Anmeld

14. december 2012

Helloo

Guldimaven skriver:

nej, det anede jeg nemlig heller ikke.. og det sorte tjære lignende afføring sådan et nyfødt barn har, er bare ikke lige sådan at fjerne..  Så vådservietter er også en god ting, de havde de i hvert fald ikke på det patient holtel jeg var på.

Nej okay. Jamen super tak for info. 

Esbjerg har heldigvis det mest også tøj osv. Men synes bare det er mere passende man selv har tøj med 

Anmeld

14. december 2012

Helloo

Guldimaven skriver:

Esbjerg har heldigvis det mest også tøj osv. Men synes bare det er mere passende man selv har tøj med 

Anmeld

14. december 2012

Helloo

Guldimaven skriver:

Anmeld

14. december 2012

Guldimaven

Louise17 skriver:

ja, aalborg havde også en del.. Bleer vaskeklude bind o.s.v.. Men vådservietter har de ikke.

Anmeld

14. december 2012

Muhmi

Yaaaaay!! 

Ville sige at bodyerne i str. 56 er helt unødvendige... Silas var 54 cm lang og han svømmede i hans str. 50

Men flere bodyer er altid godt.. Strømper også godt, måske en kortærmet body, det kan godt være i sover sammen en nat og så vil sådan én være god, hvis han har det lidt varmt Der er jo en god temperatur på patienthotellet

Og husk jeres egen babydyne og sengetøj... De er meget obs på at der IKKE må komme meconium på deres sengetøj osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.