Jeg ønsker og være anonym, da nogle af mine arbejdskollagaer os er på baby.dk
Jeg har en datter på 4 år, jeg blev sygemeldt hele min graviditet på grund af bækkenløsning, men alt endte lykkeligt.
Jeg var på barsel i de så kaldte 6 måneder, og kom så tilbage på arbejde.... her var jeg i 5 måneder, og så blev jeg gravid igen, denne gang med lillesøster
3 måneder inde i min graviditet, blev jeg så os sygemeldt fordi jeg op til flere gange var syg, ondt i ryggen og afkræftet på grund af opkast.
Men igen endte det lykkeligt, og jeg gik så hjemme på barsel i over et år, tog derefter en pokkers masse afspasering og ferie, som jeg havde til gode
Nu skal jeg så starte arbejde igen om små 4 måneder,men vi ønsker os så brændende et barn til
så mit lille spørgsmål lyder således...
Ville i påbegynde baby projekt nu, eller ville i vente til når i var startet arbejde igen? Jeg er meget nervøs for at jeg igen bliver sygemeldt jo, grundet graviditet, og at min arbejdsgiver vil blive sur på mig, hvis jeg nu bliver gravid igen, og bliver sygemeldt IGEN
Hvad ville i gøre, hvis i ønskede barn nummer tre? det skal helst være inden længe, da vi begge er ved og være oppe i årene
Anmeld