Jeg vil være gravid... MEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg ønsker og være anonym, da nogle af mine arbejdskollagaer os er på baby.dk

Jeg har en datter på 4 år, jeg blev sygemeldt hele min graviditet på grund af bækkenløsning, men alt endte lykkeligt.

Jeg var på barsel i de så kaldte 6 måneder, og kom så tilbage på arbejde.... her var jeg i 5 måneder, og så blev jeg gravid igen, denne gang med lillesøster

3 måneder inde i min graviditet, blev jeg så os sygemeldt fordi jeg op til flere gange var syg, ondt i ryggen og afkræftet på grund af opkast.

Men igen endte det lykkeligt, og jeg gik så hjemme på barsel i over et år, tog derefter en pokkers masse afspasering og ferie, som jeg havde til gode

Nu skal jeg så starte arbejde igen om små 4 måneder,men vi ønsker os så brændende et barn til så mit lille spørgsmål lyder således...

Ville i påbegynde baby projekt nu, eller ville i vente til når i var startet arbejde igen? Jeg er meget nervøs for at jeg igen bliver sygemeldt jo, grundet graviditet, og at min arbejdsgiver vil blive sur på mig, hvis jeg nu bliver gravid igen, og bliver sygemeldt IGEN

Hvad ville i gøre, hvis i ønskede barn nummer tre? det skal helst være inden længe, da vi begge er ved og være oppe i årene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Miss-86

Jeg har ikke selv børn endnu. Men jeg ville sige I skulle komme igang nu, især da du selv skriver at I er ved og være oppe i årene. Desuden skulle man mene at ens arbejdsgiver ikke kan tillade sig at blive sur, hvis du endnu engang bliver sygemeldt, det er jo ikke noget man selv beder om - Men jeg ved godt at virkeligheden er eller kan være en anden...

Anmeld

14. december 2012

Lise

Det ville da egentlig være smartest at du så blev gravid nu, så du ikke ville nå at komme tilbage. Nu ved jeg ikke hvad du laver, men hvis dit fravær kræver en vikar, så er det da federe for arbejdsgiveren bare at kunne beholde vikaren, i stedet for at du kommer tilbage i 3-4 måneder, for igen at være væk halvandet år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.