Positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

AnthonsMor

newsence skriver:

nu vil jeg ikke ødelægge din glæde, men vil dog lige forberede dig.

Jeg havde en test der så lige sådan ud. Der fik je afvide at ser den sådan ud så er det oftes fordi man er gravid med et ikke leve dygtigt.

test igen om 2 dage se om det ændre sig og ellers be om at få taget en blodprøve.

krydser fingre og tæer for dig...

Min første test så altså også sådan ud, og jeg har en MEGET aktiv dreng i maven lige nu

De blev selvfølgelig også stærkere pink med tiden - stregerne

Så til TS..... Stort tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Newsence

mine udviklede sig også over to dage men havde stadig meget utydlige strejer. De blev tydeligere men aldrig 100%

Men da det er kroppen og den aldrig føler en manual 100% så er der tilfælde hvor det er anderledes. Fik jo også afvide at det for det meste var sådan. Ikke at det altid er sådan, men det har passet på mi hver gang.

da jeg endelig testede potivit sådan rigtigt ja så var den der også

Jeg personligt vil hellere forberedes og det så viser sig ikke at være så slemt end omvendt.

det kan jo oggså være du har haft senere ÆL end du plejer så skal der bare gå nogle dage så er niveauet steget.

Og krydser stadig alt hvad der krydses kan for dig

Anmeld

14. december 2012

Malli

newsence skriver:

nu vil jeg ikke ødelægge din glæde, men vil dog lige forberede dig.

Jeg havde en test der så lige sådan ud. Der fik je afvide at ser den sådan ud så er det oftes fordi man er gravid med et ikke leve dygtigt.

test igen om 2 dage se om det ændre sig og ellers be om at få taget en blodprøve.

krydser fingre og tæer for dig...

Med mine 2 piger, som jeg har i dag, blev stregerne ikke tydeligere end dem TS viser. Så det behøver (heldigvis) ikke betyde noget negativt, men måske bare at man ligesom mig ikke danner så meget HCG Ha en god weekend!

Anmeld

14. december 2012

Fenja09

Jeg kan godt se begge streger, men var det mig ville jeg lige tage en test igen for at se om den blev tydeligere

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.